• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat ønskes kjøpt!

Larzan skrev:
Enda bedre blir det å kjøre ned, ta en kveld i køben med mikkeller pub og middag på noma, videre til lund og fylle opp bilen med fat og basismalt og hjem igjen ca et døgn etter  ;D
Neste tur kjører du!!! Da er det min tur til å øle i bilen.....
 
Jeg bestilte 8 fat fra lund i går.
Fikk bekreftelse i dag tidlig og faktura lød på 2576 DKr.
Med PayPal betaling og moms kommer prisen på 3348.- Dvs 418.- Pr fatt fritt levert lørenskog.
 
agedahl skrev:
Jeg bestilte 8 fat fra lund i går.
Fikk bekreftelse i dag tidlig og faktura lød på 2576 DKr.
Med PayPal betaling og moms kommer prisen på 3348.- Dvs 418.- Pr fatt fritt levert lørenskog.

Pluss et lite tollgebyr ;)

-M-
 
Hvilken stand er disse fatene i?
Burde jeg ta de renoverte eller er de som står som brukt og trykktestet gode nok? Greit å få noen tips før man sender avgårde bestillinga!

Larsebass
 
Larsebass skrev:
Hvilken stand er disse fatene i?
Burde jeg ta de renoverte eller er de som står som brukt og trykktestet gode nok? Greit å få noen tips før man sender avgårde bestillinga!

Larsebass

Jeg kjøpte renoverte første gang. De har nye koblinger og var enkle å bruke. Men jeg har kjøpt brukte og trykktestede med sikkerhetsventil etterpå pga prisen. De ser like brukte ut som de renoverte, d.v.s. småbulker her og der og litt rester fra gammel merketape, men jeg har måtte krangle litt med å få på ølkobling på noen av de. Men alle fungerer og er fulle av trykk når jeg får de, og jeg kommer til å fortsette å kjøpe dem.
 
Larzan skrev:
Jeg kjøpte renoverte første gang. De har nye koblinger og var enkle å bruke. Men jeg har kjøpt brukte og trykktestede med sikkerhetsventil etterpå pga prisen. De ser like brukte ut som de renoverte, d.v.s. småbulker her og der og litt rester fra gammel merketape, men jeg har måtte krangle litt med å få på ølkobling på noen av de. Men alle fungerer og er fulle av trykk når jeg får de, og jeg kommer til å fortsette å kjøpe dem.

Samme erfaring her, de brukte fatene fungerer utmerket. Litt tape rester etc får man seff med. Jeg har også krangla med å få på øl/gass koblingene, men med litt makt går alt :)

-M-
 
Tilbake
Topp