• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat-pakke ønskes kjøpt

Ovos

Norbrygg-medlem
Jeg har lyst til å prøve meg med fat i stedet for flasker, og ønsker å kjøpe en komplett startpakke
 
Jeg startet med den Olhund linker til, fungerer fin fint den. Hvis du har planer om kunstig karbonering blir co2 tanken fort litt liten. Innbytte av de er riktig nok billig, 79 på jula.

Sent fra min E6653 via Tapatalk
 
Jeg startet med den Olhund linker til, fungerer fin fint den. Hvis du har planer om kunstig karbonering blir co2 tanken fort litt liten. Innbytte av de er riktig nok billig, 79 på jula.

Sent fra min E6653 via Tapatalk
Det skal være billig å starte med fat karbonering. Da har man mulighet for å bygge opp til noe større dersom man liker denne hobbien, eller trekke seg ut dersom man ikke synes dette er noe gøy uten altfor høyt tap.
 
Sist redigert:
Eneste som er med den olhund linker til er vel at den regulatoren kan du ikke bruke på "vanlige" CO2 flasker ved en evt oppgradering. Man kan evt kjøpe denne

http://www.co2supermarket.co.uk/sodastream-cylinder-valve-adapter-co2-regulators-p1.html

Og en vanlig regulator for fremtiden;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Man kan oppgradere til større co2 og regulator dersom man synes dette er en hobby man liker.
Startet selv med en liten aga. Denne blir når brukt som reserve samt å tilføre co2 under colcrash og i tillegg til å skyve ut ølet fra gjæringsdunk til serveringsfat. Det er alltid nyttig å ha litt co i bakhånd også og at man slipper å skru over regulator med adapter blir litt tungvindt
 
Det er sant det. Men la det frem som en mulighet, sånn at man slipper å kjøpe to evt.

Evt ved videresalg ville jeg tror at det er lettere å selge en vanlig regulator med koblingen, enn en som er kun beregnet på AGA?
 
Det er sant det. Men la det frem som en mulighet, sånn at man slipper å kjøpe to evt.

Evt ved videresalg ville jeg tror at det er lettere å selge en vanlig regulator med koblingen, enn en som er kun beregnet på AGA?
Neida, det er alltid folk som trenger en aga med regulator. Som f.eks til gjæringsdunkem.

Og i tillegg så metter det utstyrsbehovet litt
 
Tilbake
Topp