Corneliusfat til salgs i Sandnes

Rolv H skrev:
Knut Arne Knutsen skrev:
Hei.
Vil gjerne ha 4 stk fat 19l

Kan komme opp å hende dem.

Hei, du kan komme opp å hente dem, men jeg har også anledning til å få de levert til deg, kjenner en ukependler som kjører forbi dine kanter en gang i uka.

Kan du sende mine samme veie? Så kan jeg bare hente de hos knut arne

Siste nytt fra Candirect.

Fatene er ikke sendt. Jeg pratet med han ene karen der nede i dag. De kunne ikke skaffe flere Corneliusfat i god kvalitet. Alt de fikk inn for tiden var bulkete og ødelagt.
Fikk tilbud om å gjøre om på bestillingen. NC Jolly fat, 18 liter, samme connects, diameter 232mm og høyde 562mm høye. Er altså noen cm lavere og litt bredere enn de vanlige fatene. Ellers er de dønn like. Skal være en del bedre kvalitet på disse fatene ifølge han på Candirect.

Er litt usikker på hva dere som har bestilt fat vil ha. Vil dere fortsatt ha?

http://www.cornykeg.com/store.asp?pid=29969

Se filmen ned på siden

Her ser dere forskjellen i høyde / "bredde", NC er ca 7,5cm høyere og har ca 2,5cm mindre diameter. Fatene CC (pin lock) er av samme gode kvalitet som NC (ball lock). Eneste forskjell er ventilene som her blir byttet til ball lock og høyde / bredde. Filmen jeg henviser til viser at CC har en ventil i lokket som ikke kan byttes ut. De jeg har hatt av CC opp igjennom har hatt samme lokk med utbyttbar sikkerhetsventil som NC. Dette er jo bare forhøre seg om før de blir sendt hva de leveres med

Det er manko på brukte fat rundt forbi nå så man skal ikke se bort i fra at det eneste som er å oppdrive fremover av brukte fat blir CC.

NC Høyde: ca 63,5cm, Diameter: 20,5cm

CC Høyde: ca 56cm, Diameter: ca 23cm

Se filmen ned på siden

Her ser dere forskjellen i høyde / "bredde", NC er ca 7,5cm høyere og har ca 2,5cm mindre diameter. Fatene CC (pin lock) er av samme gode kvalitet som NC (ball lock). Eneste forskjell er ventilene som her blir byttet til ball lock og høyde / bredde. Filmen jeg henviser til viser at CC har en ventil i lokket som ikke kan byttes ut. De jeg har hatt av CC opp igjennom har hatt samme lokk med utbyttbar sikkerhetsventil som NC. Dette er jo bare forhøre seg om før de blir sendt hva de leveres med

Det er manko på brukte fat rundt forbi nå så man skal ikke se bort i fra at det eneste som er å oppdrive fremover av brukte fat blir CC.

NC Høyde: ca 63,5cm, Diameter: 20,5cm

CC Høyde: ca 56cm, Diameter: ca 23cm

Takker!  :skitbra:

Fatene står i Larvik. Moms er betalt. Venter altså bare på siste etappen nå.
Legger ut en melding når jeg har fått de inn i garasjen, sjekket fatene og er fornøyd med kvaliteten.

høres supert ut ;) ...sende oss en melding .når dem er klar med kontonummer etc ..så får vi orden på det  :ilike:

Tilbake
Topp