Corneliusfat

Hei. Har nettopp fått tak i et corneliusfat. Hva slags utstyr trengs i tillegg til fatet og hva må jeg betale for dette?
Noen som selger brukt ?

Koblinger til gass inn og øl ut, CO2-flaske m/regulator (om du vil bruke det istedet for naturlig karbonering - noe du gjerne vil), slange med enten picnic-kran eller tappekran. Og et kjøleskap det hele kan bo i ;)

Var i samme situasjon som deg for kort tid siden. 900 for regulator på bryggselv, 1200kr for 6kg co2 flaske og kanskje 200 for picnic-kran, slangeadaptere og slange.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Du finner forøvrig en billigere regulator på bryggselv. Men den jeg gikk for hadde et mer høyoppløselig manometer ifht skalaen vi jobber innenfor og man trengte ikke skrutrekker for å justere

Og 200 for ball lock, med mindre du kjøper billigere på ebay. Akk at det ikke går an å editere på tap

Miguel skrev:
Og 200 for ball lock, med mindre du kjøper billigere på ebay. Akk at det ikke går an å editere på tap

ebagypeh.jpg

Edit går fint.

. Akk at det ikke går an å editere på tap

[/quote]

Det går då vel ?

Jepp.

frå min HTC "smart-tellefon "

Går fint an å trykke på edit. Men kommer som et nytt innlegg. Med mindre det har blitt oppdatert/fikset nå nylig.

Tilbake
Topp