• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corona maltmølle selges - SOLGT

Hei!

Har ei Corona maltmølle til salgs. Lite brukt - rundt 1 år gammel/ca 30kg malt som har vært igjennom den.

Selges for kr 400,-. Må hentes i Kristiansand.

Edit: Den er nå solgt.
 

Vedlegg

  • corona.jpg
    corona.jpg
    211,5 KB · Sett: 432
Er det første mann til mølla? Eller kan man gjør en avtale?
Jeg bor i Sandnes, men er fra Arendal. Hadde tenkt meg en tur hjem om ikke altfor lenge.
Kunne plukket den med meg på veien, om du er interessert i å holde på den til jeg kommer ned så klart.
Det er ikke noe tegn til slark eller at den knuser dårlig?

Mvh
 
Jeg skulle gjerne blitt kvitt den før jeg drar på ferie neste fredag. Har fått tilbud om å sende den i Posten, men kan jeg selge den lokalt de nærmeste dagene så foretrekker jeg det.

Mølla fremstår som ny. Har ikke hatt noe problem med malingsgraden (ca 80% utbytte når jeg har mesket med malt fra den).
 
Mikkel skrev:
Er det første mann til mølla? Eller kan man gjør en avtale?
Jeg bor i Sandnes, men er fra Arendal. Hadde tenkt meg en tur hjem om ikke altfor lenge.
Kunne plukket den med meg på veien, om du er interessert i å holde på den til jeg kommer ned så klart.
Det er ikke noe tegn til slark eller at den knuser dårlig?

Mvh

Jeg har en i Sandnes du kan kjøpe, du må bare vente to uker til jeg kommer hjem fra jobb.
 
Anbefaler å drille hull i "vingen" på festeskrua bak. Riv så "holde-vinduet-ut-fra-karmen-på-en-slik-måte-at-vinduet-ikke-lukkes-eller-blåser-opp-pinnen" av vinduskarmen. Kutt av den L-formede enden, og åpne litt i den andre enden. Så er det bare å feste drillen til mølla og la det stå til.  :)
 
Takker for tipset! Men tror det allerede var klargjort for drill på denne mølla.
Hvis ikke så blir den det nå.  ;D

Mvh
 
Tilbake
Topp