BryggePer
Norbrygg-medlem
Ser ut som den dyreste kattekassen jeg vet om
Ser ut som den dyreste kattekassen jeg vet om
Hmm, ja, bør nok flytte den opp på en hylle før katta finner den ….Ser ut som den dyreste kattekassen jeg vet om
Eller bare si at du har humlet med simcoe, citra eller mosaicHmm, ja, bør nok flytte den opp på en hylle før katta finner den ….
Ja, ingen merker forskjellEller bare si at du har humlet med simcoe, citra eller mosaic
Stor batch eller gammal pakke? - siden du setter starter, mener jeg.Skal nok få Weissen til å titte fram i vårsola i år også
Er nok gammel pakke, gikk ut 26.12.22 halv pris på Strømmen, batchen er på 43 liter til gjæring. Har kjørt dette løpet tidligere og synes denne gjærer optimalt etter mine smaksløker. En meget potent gjær som jobber som en helt for å komme ut av gjæringstankenStor batch eller gammal pakke? - siden du setter starter, mener jeg.
Enig, den er fin.Er nok gammel pakke, gikk ut 26.12.22 halv pris på Strømmen, batchen er på 43 liter til gjæring. Har kjørt dette løpet tidligere og synes denne gjærer optimalt etter mine smaksløker. En meget potent gjær som jobber som en helt for å komme ut av gjæringstanken
Nydelig kattepus du har der4 tomme tanker, 230 fulle flasker, 1 fullt 19L fat, 1 fullt 12L fat. Let the påske begin.
Vis vedlegget 61433
Det der er ikke et deilig bilde, det der er vaskejobb…4 tomme tanker, 230 fulle flasker, 1 fullt 19L fat, 1 fullt 12L fat. Let the påske begin.
Vis vedlegget 61433
Det er jo superdigg, 4 ledige kar, betyr 4 kommende bryggedager.. Hvem syns ikke bryggedager er deilige?Det der er ikke et deilig bilde, det der er vaskejobb…
Jojo, men først vaskejobb…Det er jo superdigg, 4 ledige kar, betyr 4 kommende bryggedager.. Hvem syns ikke bryggedager er deilige?
BUCKET BLASTER!!!!!!!Jojo, men først vaskejobb…
Samme her, men med oppgradert pumpe og CIPBUCKET BLASTER!!!!!!!
Bilder ellers så er det ikke santSamme her, men med oppgradert pumpe og CIP
Etter jobben med å tømme dem er vasking bare deilig.Det der er ikke et deilig bilde, det der er vaskejobb…