hehe, ganske sexy ja, skal som sagt tidlegare utvide med whirlpool og resirkulerande meskekar. Det kjem til å bli sexy det ;D.
Miljoco finner du på forskjellige bryggeforretninger over dammen. Om du skal sette sammen noko liknande ville eg ha brukt ein 90 graders alboge 1/2" FPT x MPT, eit T-stykke og ein HEX-nippel. Med dei delane eg brukte blei det ein del justering før den satt godt.
Du trenger ikke gå over dammen etter syrefast til en rimelig penge. Båtbutikker på nett har et bra utvalg. For eksempel Oceanshop eller Nettbaat.
Jeg kjøpte nettopp lignende koblinger hos lokal båt forretning, de måtte bestille sørfra, men den frakten betalte ikke jeg . Det var bare å plukke fra katalogen til Flak.
Du trenger ikke gå over dammen etter syrefast til en rimelig penge. Båtbutikker på nett har et bra utvalg. For eksempel Oceanshop eller Nettbaat.
Jeg kjøpte nettopp lignende koblinger hos lokal båt forretning, de måtte bestille sørfra, men den frakten betalte ikke jeg . Det var bare å plukke fra katalogen til Flak.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.