Amarillo
Norbrygg-medlem
Fant Sestosen. Den har en rift i plastikken på knappen helt til venstre, så er ikke helt vanntett.
Ok, da tror jeg at jeg bestiller en ny, de koster jo ikke mye og det haster ikke.
Fant Sestosen. Den har en rift i plastikken på knappen helt til venstre, så er ikke helt vanntett.
Du kunne brukt en liten tape bit evt men nei det er billige greier.Ok, da tror jeg at jeg bestiller en ny, de koster jo ikke mye og det haster ikke.
Fant en plastboks med litt RF. TC'ene er 50.5mm (ali-mål) 19mm OD på stussene. Klemringene er 4x 10mm- 1/2" NPT og 2x 8mm av samme type.
Vis vedlegget 47069
Hehe! Kanskje litt lame at det var sendt sånn sett, tv går vel som brevpost hvis du skulle trenge noeJaggu bra du allerede har sendt ting i posten, ellers hadde jeg garantert handlet noe TC...
De kjøleskapene med innebygd stc1000 så veldig snedige ut. Bor for langt unna til å hente, men har du noe tips til bygginga? Er det noe spesielt som er lurt å gjøre for å hindre varmetap der du monterer panelet i døra? Er det vanskelig å finne riktig ledninger å kople til inni kjøleskapet?
Nei kom aldri så langt. Har ikke TC som er for sveising mao.Mulig eg har oversett det. Men kjøpte du nokon sveisedeler til det kjele prosjektet ditt?
Så nå at det var samme som fra Bryggselv. Dobbeltsjekker om jeg har plass, så hører du fra meg i ettermiddag.Har du funnet bilde og mål på spiralkjøler? Hvor høy er 4kg co2 flaska?
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk