• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Div stæsj selges

Da er første runde med stæsj sendt ut. Tar vel i mot bud under prisen oppgitt. Brenner ikke akkurat inne, men trenger ikke dingsene heller. Men ikke bud på fatene, de er 700 for 12L.

Mine favoritter ville vært spiralkjøleren, mini-hermsen, marchen, casoen og STC1000+ burkene. Kellerfee'en tar jeg iallefall bud på. Den er jo skikkelig kvalitet med man får jo Blowtie's nå, selv om de egentlig ikke kan sammenlignes. Ellers gassflaske 4kg og 4-veis HIWI-sekundærregulator.
 
Fant en plastboks med litt RF. TC'ene er 50.5mm (ali-mål) 19mm OD på stussene. Klemringene er 4x 10mm- 1/2" NPT og 2x 8mm av samme type.

1.jpg
 
To av fatene er lånt vekk, men satser på at de fortsatt ser ut som dette. Dette og det andre ser helt like ut, litt dirty bare men alt av metall og overtrykkventil og pakninger er er bra.

Fat 1.jpg
 

Vedlegg

  • Fat 2.jpg
    Fat 2.jpg
    388,6 KB · Sett: 79
Har regnet helt feil på styreskapet, sikkert greit å ta utganspunkt i at en del komponenter bør selges som bruktpris. :D Ny pris 2700,- Alt av kabling med powercon er med.
 
Hvis du ikke har ombestemt deg kjøper gjerne en sånn ferdig koplet stc-1000+, en 2-veis-manifold, blowtie spundventil og refraktometer hvis du gidder sende.
 
De kjøleskapene med innebygd stc1000 så veldig snedige ut. Bor for langt unna til å hente, men har du noe tips til bygginga? Er det noe spesielt som er lurt å gjøre for å hindre varmetap der du monterer panelet i døra? Er det vanskelig å finne riktig ledninger å kople til inni kjøleskapet?
 
De kjøleskapene med innebygd stc1000 så veldig snedige ut. Bor for langt unna til å hente, men har du noe tips til bygginga? Er det noe spesielt som er lurt å gjøre for å hindre varmetap der du monterer panelet i døra? Er det vanskelig å finne riktig ledninger å kople til inni kjøleskapet?

Varmetap ville jeg ikke brydd meg om :)

1.jpg

Clas Ohlson har Wago, kablingene får du på både BT og CO. Har brukt treleder mellom kjøleskap-termostat-kontroll-boks og koblingsboks, femleder og en enkeltleder mellom koblingsboks og STC
 
Vil minne på om at jeg har en del flasker. 0.5 og noen 0.75 som er up for grabs. Bytter tomme flasker mot fulle, haha. Selvsagt ikke 1:1 da. Gjelder vel mest for lokale folk.
 
Har du funnet bilde og mål på spiralkjøler? Hvor høy er 4kg co2 flaska?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
 
Har du funnet bilde og mål på spiralkjøler? Hvor høy er 4kg co2 flaska?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Så nå at det var samme som fra Bryggselv. Dobbeltsjekker om jeg har plass, så hører du fra meg i ettermiddag.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
 
Så først nå at du hadde skrevet i tråden. Jeg fant spiralkjøleren nå, det er ikke BS-versjon. Men "ish". Den er ca 28 cm bred over coilene og ca like høy over coilene.
 
Tilbake
Topp