• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Diverse bryggeutstyr, BeerBrew, Cornelius m.m

emos

 
Selger følgende:

  • BeerBrew30, komplett med pumpe og kjølespiral.(kjøpt på Bryggeland (~Juni 2014) Vært brukt som vannkoker etter jeg fikk BeerBrew60 tilbake i 2016.
    • SOLGT
WhatsApp Image 2018-03-28 at 17.58.03.jpeg


  • BeerBrew60 Automatic, komplett kit fra Olbrygging.no med kjølespiral, meskekar og silbunn. Kjøpt på lanseringsdagen (~Juli 2016) Brukt maks 4-5 ganger
    • SOLGT
WhatsApp Image 2018-03-28 at 17.58.04.jpeg


Om du er fersk i gamet kan du få med rengjøringsmiddel, gjerningskar, hydrometer, humleposer ol. i prisen på bryggersettet, så har du hvert fall det mest nødvendigste for å starte å brygge allgrain.
  • Oksygen Kit, komplett med slanger, manometer og oksygeneringsstein (brukt 4 ganger á 50l batch (1 minutt på 1 liter/min pr 25 liters batch (2 min på 50l)).
    • SOLGT
  • 4stk Cornelius fat 19l fra Bryggselv. Bra stand
    • 750kr stk
      • SOLGT
  • 1 stk Cornelius fat, 19l fra Lundteknik Danmark (trykktestet og vell fungerende. Kosmetisk sliten og uten overtrykksventil. Nytt lokk kan anskaffes med dette fra f.eks Bryggselv)
    • SOLGT
Alt befinner seg i Langhus uten for Oslo (~20min kjøretur). Ønsker ikke å sende med post.

Kontakt info:
Even Mosbæk
48400031 / even.mosbek[at]gmail.com
 
Sist redigert:
Er det du betegner som brew o meter, det samme som en Tilt som linken går til? Hvis det er mulighet til å få sendt, så kan jeg vippse deg forskudd.
 
Er det du betegner som brew o meter, det samme som en Tilt som linken går til? Hvis det er mulighet til å få sendt, så kan jeg vippse deg forskudd.
Dem har kanskje endret litt på navnet sitt. Men er samme produkt.
WhatsApp Image 2018-03-28 at 17.58.07.jpeg

Kan gå med på å sende den siden den har fin eske allerede.
kan bli postet på lørdagen? evt blir det første arbeidsdag etter påske.

PM meg ditt telefon nummer så kan vi holde kontakten. Avvent gjerne Vipps til jeg skal sende så jeg ikke roter til porto:)
 
Tilbake
Topp