• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse bryggeutstyr selges

Følgende utstyr selges, må hentes i Oslo:
Bryggeutstyr.JPG
Blichmann beergun, brukt 1 gang. Kr 700,-
36 l rustfri tykkbunnet kokekjele med rustfri kran (Biltema ind. kokeplate medfølger på kjøpet) : kr 1000,-
30 l Varmtvannskjele, tynnbunnet , rustfri, med vannkokerelement og kran, kr. 400,-
30 l Meskekar tynnbunnet rustfri, med kran, og laserutskjært silbunn, 2 mm hull, kr 1000,-
Regulator og 2 kg CO2 tank, (tank ikke trykkprøvd på en stund), kr. 600,-
Liggeunderlag nogenlunde tilpasset kjelene kan medfølge.
Diverse flasker gis bort til interesserte kjøpere: ca 50 stk 0,33l, mest Leffe type, ca 20 stk longneck 0,5 l.

Eller alt samlet for kr 3500,-

Er delvis bortreist (torsdag og fredag)
 
Interessert i tykkbunnet 36l kjelen. Kan se og hente i kveld om det ikke er langt å reise. Bor på Galgeberg.
 
Mulig interessert i CO2-flasken med regulator. Når ble den trykktestet?
Tanken er gammel, lite brukt og ble tom for noen måneder siden. Trolig ikke trykktestet siden den ble kjøpt, antar for ca 10 år siden, (en laaang stund siden).
 
Siden CO2 tanken er såvidt gammel setter jeg ned prisen på kun regulator til kr 500,-. Tanken fåes gratis med på kjøpet hvis ønskelig.
 

Vedlegg

  • Regulator.JPG
    Regulator.JPG
    242,6 KB · Sett: 61
Hei. Er Beergun med kvittering og fremdeles garanti, eller eldre enn det?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei, Beergun ble kjøpt ved juletider ifjor såvidt jeg husker, hos Bryggselv på Hasle.
Så garanti burde gjelde. Husker ikke hvor jeg har lagt kvittering, leter litt nå.
mvh
Knut
 
Kjøper "30 l Varmtvannskjele, tynnbunnet , rustfri, med vannkokerelement og kran, kr. 400,-". Jeg kan hente i Oslo.
 
Er interessert i meskekjel. Kan du sende over et bedre bilde. Mulig å sende til Trondheim?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk
 
Er interessert i meskekjel. Kan du sende over et bedre bilde. Mulig å sende til Trondheim?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk
Vi helst slippe å sende i første omgang, vil prioritere de som kan hente ....kan evt. vurdere det etterhvert. Bilder av meskekjel:
 

Vedlegg

  • Meskekjel1.JPG
    Meskekjel1.JPG
    491,1 KB · Sett: 93
  • Meskekjel2.JPG
    Meskekjel2.JPG
    707,2 KB · Sett: 84
Tilbake
Topp