Årets første Dommersamling er i gang. Vi starter med smak foredrag av Per Øyvind
msevland NMKomiteen Sentralstyre 11 Jan 2024 #1 Årets første Dommersamling er i gang. Vi starter med smak foredrag av Per Øyvind
msevland NMKomiteen Sentralstyre 11 Jan 2024 #4 Utrolig artig lukte quiz som Silje og Arne hadde laget Sist redigert: 11 Jan 2024
loebrygg Norbrygg-medlem 11 Jan 2024 #5 msevland skrev: Vis vedlegget 65871 Klikk for å utvide... Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks?
msevland skrev: Vis vedlegget 65871 Klikk for å utvide... Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks?
msevland NMKomiteen Sentralstyre 12 Jan 2024 #6 loebrygg skrev: Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks? Klikk for å utvide... Kun tre var humle, og det var ikke nødvendig med type. Resten var krydder og smaker som kan forekomme i øl
loebrygg skrev: Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks? Klikk for å utvide... Kun tre var humle, og det var ikke nødvendig med type. Resten var krydder og smaker som kan forekomme i øl
loebrygg Norbrygg-medlem 12 Jan 2024 #7 msevland skrev: Kun tre var humle, og det var ikke nødvendig med type. Resten var krydder og smaker som kan forekomme i øl Klikk for å utvide... Jeg tenkte på den boksen fra Nøgne
msevland skrev: Kun tre var humle, og det var ikke nødvendig med type. Resten var krydder og smaker som kan forekomme i øl Klikk for å utvide... Jeg tenkte på den boksen fra Nøgne
msevland NMKomiteen Sentralstyre 12 Jan 2024 #8 loebrygg skrev: Jeg tenkte på den boksen fra Nøgne Klikk for å utvide... Glassene var humle The.
Jørgen O Dommer Sentralstyre 12 Jan 2024 #9 loebrygg skrev: Jeg tenkte på den boksen fra Nøgne Klikk for å utvide... Den hadde ikke noe med sansetreningen å gjøre.
loebrygg skrev: Jeg tenkte på den boksen fra Nøgne Klikk for å utvide... Den hadde ikke noe med sansetreningen å gjøre.
PetterL Norbrygg-medlem 12 Jan 2024 #10 loebrygg skrev: Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks? Klikk for å utvide...
loebrygg skrev: Imponerende, dere setter dere som mål å gjenkjenne 13 forskjellige humler i en boks? Klikk for å utvide...
msevland NMKomiteen Sentralstyre 13 Mar 2024 #13 Takk for en meget hyggelig og lærerik trening i går Sist redigert: 13 Mar 2024