Ekstrakttrappist

Tarjei77

Norbrygg-medlem
Eg har lese forumet nokre veker, og let meg stadig imponere over kor hjelpsomme folk er med nybegynnarar som meg sjølv. Skal lage mitt tredje ekstraktbrygg no, og tenkte å prøve meg på eit litt kraftigare øl denne gongen. Har de nokon kommentarar til denne oppskrifta? Er det noko spesielt eg må ta omsyn til med denne ølsorten? Tenkjer spesielt på gjæring/lagring.

Trappist Style: Dubbel Brewer: Tarjei Skeie

Statistics
Volume: 20 liters
OG: 1075
FG:
Alcohol: 7.5 % by vol.
Colour: 66 EBC (Very dark brown)
Bitterness: 18 IBU
BU/GU: 0.24

Fermentables
Dry Light Extract 3000 grammes
Dry Wheat Extract 44:55 500 grammes
Crystal Malt 135 300 grammes
Chocolate Malt 150 grammes
Kandis (dark) 500 grammes

Mash schedule: xx degrees for nn minutes, yy degrees for mm minutes.

Hops
Saaz 3.7% alpha 35 grammes 60 minutes
Hallertauer 2.2% alpha 20 grammes 60 minutes
Hallertauer 2.2% alpha 20 grammes 15 minutes

Fermentation
Yeast: 3787 Belgian Trappist
 
Mash schedule: 64-65 degrees for 90 minutes


en muglighet er:
prøv å holde temperaturen under stormgjæringen (ca første 3 dager) på 17-18 °C og deretter øker du sakte til f.e. 20 °C og lar du ølet utgjære i 2-3 uker (4)

du må skrive opp nøye hvordan det går og usterer eventuelt ved neste brygg.
 
Oddvar Demmo skrev:
Stusser litt på  18 IBU på  et så sterkt øl, men har ikke greie på denne øltypen så dette er ett spørsmål.

18 IBU er ikke uvanlig lav (det finnes gode slike øl med lav bitterhet) hvis det er i balans med resten.
 
Takk for respons! Tek tipset til meg, har køyrt på litt ekstra bitterhumle, og fått ibu opp i eit par og tjue. Det er jo likevel ikkje humlen som gjer ein trappist, men litt må til. Har til no sjekka brygga mine etter 14 dagar. Bør dette stå lenger før eg rotar med det? Kor lang lagringstid bør eg rekne med?
 
Har du brygget denne? Hvordan ble i såfall resultatet? Noen belgiske dubbel-merker du vil sammenligne med?

Jeg vurderer å lage en dubbel som mitt neste ekstraktbrygg, og det hadde vært morsomt å høre hvordan denne oppskriften fungerte... :)

Geir
 
Fekk svært kalde føter, brygga nokre batchar svakare og enklare øl i staden, då eg neppe har tempkontroll god nok til denne her. Men ingen grunn til at han ikkje skulle vere god... :namnam:
 
Tilbake
Topp