• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

En flaske med medesinsk oksygen til salgs

Hei jeg har liggende en flaske medesinsk oksygen til overs etter ølbrygging. Flasken er helt ny med plombering, det følger også med regulator. Eneste som mangler er brusestein og slange, men det skal være enkelt og få tak i en dyre/akvarie butikk.

Jeg har også en ekstra regulator slik som vises på bilde.

Tror den må hentes (i stavanger/sandnes) ettersom jeg er usikker på hvordan det er og sende gassflake med posten. Men regulatoren kan nokk sendes.

For spørsmål kan jeg nås på tlf: 98606889
Eller Email: kjetil_lovne@hotmail.no

Gi bud!
 

Vedlegg

  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    15,6 KB · Sett: 121
  • unnamed (2).jpg
    unnamed (2).jpg
    6,8 KB · Sett: 117
Sist redigert:
Må hentes i sandnes men kan være behjelpelig og møte folk med ferjer eller denslaks i savanger området.
 
Hvor mange liter er det igjen i flasken?
Hva slags gjenger er det på den kontra en AGA CO2-flaske?
Synes det er litt merkelig at du legger ved bilder som har emblem "dreamstime.com" men det er nå greit.
 
Hvor mange liter er det igjen i flasken?
Hva slags gjenger er det på den kontra en AGA CO2-flaske?
Synes det er litt merkelig at du legger ved bilder som har emblem "dreamstime.com" men det er nå greit.
var ikke hjemme da jeg lagte inlegget så måtte finne lignede flaske på google :) problemet her er at det er ikke gjenger. Kan ta bilde av den ene tomme flaska jeg har og vise hva jeg mener.
 
Til dere som lurer på on flaska kan etter fylles. Ja den kan det men det kan hende dere må kjøpe ny ventil til flaska. Vist dere bor her i stavanger så må dere det. Og da må det kjøpes ventil som brukes på dykkerflasker for og få fyllt den opp hos dykker foretningen. Usikker på pris på disse ventilene men tipper runt en 3-4 hundre.
 
Tilbake
Topp