• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Etiketter - Bergen

Kan du høyre med dei kor lang produksjonstida er og? Om det vert bestilling på mandag. Dersom dei er ferdig i løpet av 1 veke kan eg og vere med på 200 stk.

Då har eg målt litt og kom fram 75x95 er ein god størrelse som passar på dei aller fleste flasker.
Då er det flott om folk kan senda kontaktinformasjon på privat melding så sender eg ut ein felles Mail som dykk kan svare på med design:)

Det blev litt for rar størrelse for mitt bruk, 95mm er allt for høyt hvis du skall ha den stående og hvis du har den liggende dekker den halve flasken. Mer passende for en 0.5liter imho

Eg står over denne gangen

Det blev litt for rar størrelse for mitt bruk, 95mm er allt for høyt hvis du skall ha den stående og hvis du har den liggende dekker den halve flasken. Mer passende for en 0.5liter imho

Eg står over denne gangen
Jeg er åpen for forslag til størrelsen så ingenting er fastsatt. Synes at 6cm bredde kanskje ble litt smalt spesielt på de større flaskene. Om 8x7 foreksempel er bedre så kan vi godt gå for det

Tar gjerne 200 stk om du sender i posten. Jeg Vipser penger for etiketter og porto når du er klar.

Da har jeg sjekket med trykkeriet og de har ca 7 dager trykketid også går det med posten.
I tillegg så fikk jeg over litt info med tanke på hvilke filformat de foretrekker.
------------------------
Vi foretrekker vektoriserte pdf filer da det er best i trykk. Bildefiler er mulig men ikke anbefalt. Da har vi mindre kontroll og færre muligheter til f.eks fargestyring.

Filen/artworket kan gjerne komme med 1mm utlegg også.

Størrelse spiller liten rolle, jeg skal drikke flaskene selv, og jeg overlever alt av diverse Lengde x Bredde, kjør på med det flertallet vil ha :)

Størrelse spiller liten rolle, jeg skal drikke flaskene selv, og jeg overlever alt av diverse Lengde x Bredde, kjør på med det flertallet vil ha :)
Dette støtter jeg. Er kun til privat bruk. 0,33 og 0,5 flasker.

Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk

Hvordan gikk dette?
Ble det bestilling? I så fall, er det noen som har noen bilder av hvordan dette ble?

Tilbake
Topp