Har du kjøpt en av disse?
Ser fint utVis vedlegget 38588
Prøver å være like kreativ som @Holmentoppen , men mangler nok endel på å være på høyde![]()
Ja, skyggen så litt bedre ut på telefonen når jeg laget etiketten. Blir å droppe den, å sikkert litt andre tingSer fint utVille dog vurdert å droppe den skyggen bak typografien.
Hei, har en oktober can seamer som kommer snart, kjøpte en flaskefyller av Michael tidligere, vet du om han har kommet med noen løsning til bokser?Han her tar oksygen alvorlig.Er ellers i kontakt med produsenten av mottrykksfylleren min om tilpasninger.
Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.Hei, har en oktober can seamer som kommer snart, kjøpte en flaskefyller av Michael tidligere, vet du om han har kommet med noen løsning til bokser?
Hvor mye karboneringstrykk tåler en boks før den «buler»?Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.
De skal holde 6-7 bar, men det er selvsagt avhengig av kvaliteten på sømmen. Tror ikke de vil bule. Toppen er det svakeste punktet.Hvor mye karboneringstrykk tåler en boks før den «buler»?
Jeg digger etikettene dine Kurt
Meget pent!
Jeg bruker jobben sine Adobe sine proff-programmer, men de koster en formue. Det finnes like gode alternativer: Affinity-programmene har de samme funksjonene til en brøkdel av prisen: Affinity - Professional creative softwareHei, hvilket program bruker du for å lage de etikettene?
Er forøvrig muligens også med på bestilling av en pall med bokser til STavanger, må bare finne ut om jeg skal ha meg en boksemaskin først...
Den beste er Rayfilm som Blekkskriveren.no selger. Men det blir dyrt. Kjøpte også på eBay fra Kina (den brune på bildet). Den så lurvete ut, men da jeg fant ut at man kunne skjære forsiktig langs kanten i vokspapiret på baksiden fungerte det bra. Rayfilm har en slik slisse i kanten fra fabrikken.
Vis vedlegget 39904
Bruker laserskriver. Blekk er som regel ikke vannfast. Målet på disse er 87x210 om jeg husker riktig (330 ml). Da går det 3 på arket. De større boksene gir bare 2 etiketter pr. ark.Veldig bra laget.
Bruker du vanlig blekkskriver til disse?
Hvilke mål har du på etikettene?
Mulig jeg er litt treg men hvilke etiketter er det du bruker ? har du en link tli det du har kjøpt, enten på ali eller andre steder ?
peram