Har du kjøpt en av disse?
Ser fint ut Ville dog vurdert å droppe den skyggen bak typografien.Vis vedlegget 38588
Prøver å være like kreativ som @Holmentoppen , men mangler nok endel på å være på høyde
Ja, skyggen så litt bedre ut på telefonen når jeg laget etiketten. Blir å droppe den, å sikkert litt andre tingSer fint ut Ville dog vurdert å droppe den skyggen bak typografien.
Hei, har en oktober can seamer som kommer snart, kjøpte en flaskefyller av Michael tidligere, vet du om han har kommet med noen løsning til bokser?Han her tar oksygen alvorlig.Er ellers i kontakt med produsenten av mottrykksfylleren min om tilpasninger.
Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.Hei, har en oktober can seamer som kommer snart, kjøpte en flaskefyller av Michael tidligere, vet du om han har kommet med noen løsning til bokser?
Hvor mye karboneringstrykk tåler en boks før den «buler»?Jeg diskuterte det med ham for en stund siden, men han hadde ikke noen løsning på det. Prøvde å printe en prototype selv, men det fungerte ikke. Beer gun er nok beste løsning så langt. Ellers fungerer jo naturlig karbonering like godt som på flaske, selvsagt.
De skal holde 6-7 bar, men det er selvsagt avhengig av kvaliteten på sømmen. Tror ikke de vil bule. Toppen er det svakeste punktet.Hvor mye karboneringstrykk tåler en boks før den «buler»?
3 etiketter på A4. 0,33 da ?Om ikke lenge begynner jeg å tappe på 0,33 bokser. Har kommet til at det går 3 etiketter perfekt opp på et A4 ark. Tenkte å kjøre ut på laserpinter og selvklebende, transparent folie. Ølbokser er jo litt sånn børstet aluminiums-aktige, så kontrasten burde bli bra.
Er det noen som har testet noe lignende i praksis?
Det finnes også en slags krympeplast som gir helt rått resultat, men jeg tipper det ikke er innenfor rekkevidde kostnadsmessig ved små serier.
Vis vedlegget 33818
Ja, det går 3 stk 0,33 etiketter på A4, og 2 stk for andre format:3 etiketter på A4. 0,33 da ?
Selvsagt kan man det, men det er simpelt tyveri.Litt off topic, men noen som vet hvordan pantemaskinene registerer bokser, strekkode?
Evt. kan man printe strekkode til en commercial boks på sin egen etikett slik at man får pant?
Selvsagt kan man det, men det er simpelt tyveri.
Som sagt, skann en Taxfree eller Svensk boks, så får du levert den i panteautomaten. Returordningen fungerer slik at bryggeriet som eier koden må punge ut for tyveriet. Skal man først være kjeltring, bør det være litt mer spektakulært enn å stjele pant. Er det ikke metallretur på Finnsnes?Kall det gjerne tyveri, men syns faktisk det er bedre at det blir gjennbrukt enn at de havner i søpla fordi man ikke får pant for de.
Dei treng ikkje gå i søpla berre fordi du ikkje får pant. Kast dei der du kastar glass og metall, så blir dei gjenvunne.Kall det gjerne tyveri, men syns faktisk det er bedre at det blir gjennbrukt enn at de havner i søpla fordi man ikke får pant for de.
Som sagt, skann en Taxfree eller Svensk boks, så får du levert den i panteautomaten. Returordningen fungerer slik at bryggeriet som eier koden må punge ut for tyveriet. Skal man først være kjeltring, bør det være litt mer spektakulært enn å stjele pant.
Er det ikke metallretur på Finnsnes?