Hva er det for en finurlig vaskemaskin?Flasking av SMaSHing klone, klar og lys i fargen uten bruk av kjemi eller gelatin. Til sist, men ikke minst, seriekoblet oppvask
Vis vedlegget 56416
Vis vedlegget 56417
Vis vedlegget 56418
Hva er det for en finurlig vaskemaskin?Flasking av SMaSHing klone, klar og lys i fargen uten bruk av kjemi eller gelatin. Til sist, men ikke minst, seriekoblet oppvask
Vis vedlegget 56416
Vis vedlegget 56417
Vis vedlegget 56418
Fastwasher RackHva er det for en finurlig vaskemaskin?
Hvilken erfaring har du med denne? Ser at Strømmen selger disse mye rimeligere enn Brewshop. Om det er samme.Jeg kjøpte med en FastWasher Rack en svart dag i slutten av november. Kan hende jeg får prøvd den i dag.
Mulig jeg er litt blind, men har den koblinger for inn/ut ventilene?Hvilken erfaring har du med denne? Ser at Strømmen selger disse mye rimeligere enn Brewshop. Om det er samme.
Fastwasher Rack - Strømmen Hjemmebrygg AS
Fastwasher Rack - for enkelt vasking av dine fat og gjæringsbøtter. Beregnet for kaldt/lunket vann/vaskemiddler - maks 41C.www.homebrew.no
Får høre hva @Håkon Bugge sier som har erfaring.Mulig jeg er litt blind, men har den koblinger for inn/ut ventilene?
Viktig å få sylt gjennom dem også.
Det følger ikke med noen tilkobling til inn/ut postene. Du må selv stille med ball lock og slanger. Jeg har lagt ut noen bilder her:Får høre hva @Håkon Bugge sier som har erfaring.
Takk, fornøyd?Det følger ikke med noen tilkobling til inn/ut postene. Du må selv stille med ball lock og slanger. Jeg har lagt ut noen bilder her:
Seriekobling
Fatvask uten demontering
Takk, fornøyd?
Har du kjennskap til Bucket Blaster eller Keg Washer? Hvordan er evt fastwasher sammenlignet?