• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Fellesbestilling - Corneliusfat til Bodø-området?

Erlend H.

Norbrygg-medlem
Jeg ser jo at slike corneliusfat er mangelvare over hele landet, ihvertfall hvis man ønsker å finne billige og brukte fat. Mye går selvfølgelig bort i frakt også, men her kan det kanskje være noe å spare på å gå sammen hvis der er flere i Bodøområdet som er interessert.

hos Lund Teknik i Danmark er tilgangen tydeligvis bedre, og på mail i dag fikk jeg beskjed om at frakt til Bodø for to fat var på fattige 291 danske kroner. I følge google så er kursen også grei for tiden, 101 nok for 100 dkk. Hvis de trekker fra dansk moms på prisene i nettbutikken, så kommer jeg frem til at to fat (inkl fortolling og mva) kommer på 919 kroner levert i Bodø, hvis man velger den billigste typen fat (250 dkk/stk) og bytter pakninger og slikt selv.
Selv om fortollingsgebyret går litt opp på vareverdi over 1000.- så kan vi vel få dette til å bli billigere hvis fler er med uansett.

http://shop.lundteknik.dk/index.php?cPath=740&cPathTop=741
Sjekk tilbudet og meld din interesse så ser vi hva vi får til.
 
Svein Erik skrev:
Hei!
Hvis du kjøper to brukte fat hos VinogBar blir prisen inklusive frakt 1048,-.
Mvh Svein Erik

Jeg finner fatene til 449, men med frakt på kr. 270 så kommer jeg frem til 1168.- hos vin og bar. Er det noe jeg har gått glipp av her?
 
Tilbake
Topp