Fellesbrygg?

Vi fra Gulating Ølutsalg på Lørenskog vil gjerne ta dere til et bryggeri med salgslisens så vi kan brygge et øl vi kan selge eksklusivt i våre fem butikker. Er det noen stemning for det???

(Ser for meg at vi kan brygge hos Sundbytunet, Ode bryggeri eller noe lignenede i nærheten)

God helg til alle!
 
Hei Kenneth og takk for sist. Et strålende arrangement.
Sambrygg er alltid spennende, og i større batch med salgslisens - jepp. Jeg er med :)
Ekstra hyggelig vil det være om vi får innput på ølet - gjerne med en lite samling i forkant hvor vi får komme med innspill... selv om bryggerisjefen bestemmer.
Uansett artig å se hvordan de små-store gjør det.
 
Vi fra Gulating Ølutsalg på Lørenskog vil gjerne ta dere til et bryggeri med salgslisens så vi kan brygge et øl vi kan selge eksklusivt i våre fem butikker. Er det noen stemning for det???

(Ser for meg at vi kan brygge hos Sundbytunet, Ode bryggeri eller noe lignenede i nærheten)

God helg til alle!

Hei igjen, Kenneth
Ett Bryggeri besøk er sikkert mange som vil være med på. kan gjerne være med på å organisere det.
Har du muligheter til å høre med bryggeriene om mulige datoer.
Jeg kan høre med ett par bryggerier om det passer/evnt. datoer.
Så kan vi evnt. ta et møte med de som har lyst å dra det igang ?

Hilsen
Knut-Erik
 
Jeg er veldig interessert i det, det hadde vært gøy. Lufter tanken videre til Nrbl, og hvilket øl som kunne vært gøy å brygge.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp