Feste brusestein til rustfritt rør?

Hei. Fikk en brusestein med slangenippel i posten her en dag:) Har et tynt rustfritt rør på 0.5m som passer nesten perfekt inn i nippelen. Noen som vet om jeg feks kan bruke tech7 til å feste/tette de sammen, evt glasssilikon? Blir det stort trykk fra en o2 flaske og ut mot brusesteinen sånn at den må sitte skikkelig godt fast? Noen som vet om nippelen er av rustfritt stål, for da kan det loddes evt tigges sammen også.

Hvis du får brukt en klemme, kan Tec7 funke. Ville tatt noen runder med pakningstape og "fuget" rundt med tec7 til slutt også.

borander skrev:
Hvis du får brukt en klemme, kan Tec7 funke. Ville tatt noen runder med pakningstape og "fuget" rundt med tec7 til slutt også.
Hvordan dessinfiserer man det tilfredstillende?
Har man muligheten til å lodde den på, er det absolutt det beste.
Ren fin skjøt som er mer enn solid nok. Nipplen på min er ihvertfall i rustfritt....

Terje W skrev:
Hei. Fikk en brusestein med slangenippel i posten her en dag:) Har et tynt rustfritt rør på 0.5m som passer nesten perfekt inn i nippelen. Noen som vet om jeg feks kan bruke tech7 til å feste/tette de sammen, evt glasssilikon? Blir det stort trykk fra en O₂ flaske og ut mot brusesteinen sånn at den må sitte skikkelig godt fast? Noen som vet om nippelen er av rustfritt stål, for da kan det loddes evt tigges sammen også.

Om det er ein rustfri "brusestein" du har så er vel også slangenippelen rustfri får ein vel gå ut frå.    Om du har utstyr til å tigge såpass tynt gods samans er vel det det beste.      Og hugs: ikkje ta i brusesteinen.   

Tilbake
Topp