Fjerne termostat på kokeplate

Hmm.. ikkje godt å vite kva man skal gjere. Plata koker greit 25 liter med lokke halvegs på, men oppkokningstida er litt drug. den skrur seg av og på heilt fra vatnet nærmer seg 60 grader til du får kok. Så for meg virker det som om den er altfor følsom på varme. skulle ikkje tru at temperaturen sjølv om termostaten var kobla ut blei så mykje meir enn 100grader. Så lenge det er gryte med vatna/vørten skal vel den holde tempraturen nede. Vatn/vørter kan jo ikkje bli varmere enn 100 grader. Så for at plata skal bli mykje varmere enn det må jo all veska forsdampe først. burde jo gå greit å koble ut termostaten så lenge det er kjele med veske i på plata?

Eg har bytta til induksjon eg og (mykje betre, og skrur seg haller ikkje av). men hadde vert artig å sjå om det hadde funka og trimma denne plata.

Dette er vel en plate beregnet på å holde mellom 0 og 100 grader, ikke koke opp ting. er sikkert veldig fin hvis man brygger sterkere saker og skal fordampe alkohol.

Det er justerbar "termostat" på den plata i staden for forskjellige effekttrinn. På siste bilde til Torvald ser ein syndaren. Erstatt den med ein vanleg av/på brytar på minimum 10A/230VAC. Der er ikkje farlegare enn ein heilt vanleg gamaldags komfyrtopp. Bruk "seniltimer" om du ikkje stolar på at du huskar å slå av plata etter bruk.
Dingsen på dei første bilda er som Neslekkim seier, ein termosikring, som eg trur er eingangs. Dvs om den ryker må den skiftast (trur eg).

protto skrev:
Det er justerbar "termostat" på den plata i staden for forskjellige effekttrinn. På siste bilde til Torvald ser ein syndaren. Erstatt den med ein vanleg av/på brytar på minimum 10A/230VAC. Der er ikkje farlegare enn ein heilt vanleg gamaldags komfyrtopp. Bruk "seniltimer" om du ikkje stolar på at du huskar å slå av plata etter bruk.
Dingsen på dei første bilda er som Neslekkim seier, ein termosikring, som eg trur er eingangs. Dvs om den ryker må den skiftast (trur eg).

Ja, den må skiftes, har byttet mange slike..

Det var litt av en diskusjon som har pågått mens man har vært på farten  :skitbra:

En kollega kom til samme konklusjon angående termosikringen, så da gjør vi et forsøk med å bytte bryter og ser hva som skjer. Platen fungerer dårlig til vørter som den er i dag, så da får det bare være om den ryker.

Takker for alle innspill på dette lille problemet

Dahlberg skrev:
Det var litt av en diskusjon som har pågått mens man har vært på farten  :skitbra:

En kollega kom til samme konklusjon angående termosikringen, så da gjør vi et forsøk med å bytte bryter og ser hva som skjer. Platen fungerer dårlig til vørter som den er i dag, så da får det bare være om den ryker.

Takker for alle innspill på dette lille problemet

Du må gi tilbakemelding når du har bytta bryter

Tilbake
Topp