Er ikke fatet tomt når det ikke kommer mer øl, da?
neida, jeg skjønner poenget. Takk for svar, jeg lurte virkelig på hva i all verden dette var. Jeg bruker jo ikke fat - og er sjelden i tvil om hvorvidt bjørnungen er tom.
Kan jo også være kjekt om man ikke har nivåmåler på kjelen og ønsker å vite hvor mange liter man har til kok f.eks. Eller om man har en slange tilkoblet kranen og skal fylle opp vann til mesking/skylling. Eller alt mulig annet man vil måle [emoji6][emoji106]
Til info @Finn Berger er der mennesker som meg som ser enorm nytte av nettopp en slik dings litt fordi den er blank og fin og generelt kan måle ting. Jeg har faktisk svært lyst på den.
Til info @Finn Berger er der mennesker som meg som ser enorm nytte av nettopp en slik dings litt fordi den er blank og fin og generelt kan måle ting. Jeg har faktisk svært lyst på den.
Er ikke dette samme greia, bare billigere og mer DIY-vennlig? Har ihvertfall delene liggende i kjelleren. Tast inn volum, trykk ON, let the flow commence!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.