G-kobling. Hvordan?

Fikk ny G-kobling i dag, med forstår ganske enkelt ikke hvordan den skal settes sammen. Co2 koblingen på siden er grei. Der skal det bare på en pakning. Men for øl ut? Regner med det er noe stoppegreier og tilbakeslagsgreier her? Sammenliknet med en annen jeg har men den så ikke slik ut. Der var det bare en kule og en fjær inni.
Legger ved et bilde av delene. Noen tips?

Vedlegg

• G-kobling.pdf
    1,5 MB · Sett: 70
Den myke "silkondingsen" er tilbakeslagsventil for co2 som monteres inni koblingen og samtidig fungerer som pakning. Den harde hvite er tilbakeslagsventil for øl, og monteres inni koblingen på toppen med den lille silikonpakningen som tetning.

ahh. Takker så mye. Så den ligger bare løs inni koblingen med den runde delen ned . Da gjenstår det bare en litt hard pakning. Den høyre av de på bildet. Den passer som pakning, men har større åpning i midten. Er det bare slik at jeg kan velge mellom denne og den mye, eller er den til noe spesielt.

Stemmer. Ligger løst og flyter inni som du sier. Vet ikke helt om jeg forstår hvilken pakning du refererer til. Den du viser på bildet skal på toppen på øl-ut linjen.

Tilbake
Topp