• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

GITT BORT - Stort Coca Cola kjøleskap gis bort

Stort kjøleskap gis bort da det tar for mye plass, og har "fusket" litt...

Fungerte tidligere, men når jeg testet det nå var det stort sett bare luftsirkulasjon uten særlig kjøling.
Tok av skiltet foran, og oppdaget 2 koblingsur der som muligens har noe med dette å gjøre, men kan ikke garantere at det virker!

Dersom du har peiling på kjøleteknikk/elektronikk, og vil prøve å få det til å virke er det bare å slå til!
Du må ta med tilhenger og en sterk venn for å hente det...

Kjøledelen ligger løst oppå og blåser luft gjennom spalter i taket av skapet. Dersom den skulle være defekt kan skapet muligens benyttes som gjæringsskap ved å fikse alternativ kjøleløsning eller med kun varmekilde i kalde omgivelser...

Består av et skap med 2 glassdører, kjøledelen som ligger oppå og 2 traller med hyller for flasker. "Terskelen" i døråpningen kan enkelt fjernes for å trille trallene ut og inn av skapet.

Utvendige mål:
Bredde: 162 cm
Høyde: 215 cm
Dybde: 85 cm (80 uten skiltet øverst.)

Vil bli lagt ut på finn etterhvert, men tenkte å la bryggemiljøet få muligheten først. Vil bli kjørt til gjenvinningsstasjonen dersom jeg ikke blir kvitt det.

PS: Kjøleskapet står i Asker, og er ikke et husholdningskjøleskap og har et par ganske kraftige vifter som lager en litt lyd... Egner seg sånn sett best i en bod eller garasje...
 

Vedlegg

  • 2015-08-31 19.10.56.jpg
    2015-08-31 19.10.56.jpg
    119,5 KB · Sett: 242
  • 2015-08-31 19.11.13.jpg
    2015-08-31 19.11.13.jpg
    77,8 KB · Sett: 232
Blitt kvitt kjøleskapet? Hvis ikke tar jeg det. Har du mulighet til å sende meg innvendig dybde?
 
Hei !
Du er førstemann.

Flaut å ikke ta med innvendige mål...

Men her er de:
Høyde: 178 cm
Dybde: 71 cm - øverste 18 cm 6-7 cm grunnere pga et beslag som styrer luftstrømmen ned langs bakveggen
Bredde: 2 x 75 cm - det er en midtstolpe på midten som støtter opp taket i front.
 
Tilbake
Topp