60L gjæringsdunk i Stavanger-Bryne området ønskes kjøpt :)
joshpolly 3 Feb 2015 #1 60L gjæringsdunk i Stavanger-Bryne området ønskes kjøpt Sist redigert: 4 Feb 2015
anders solberg brandt 4 Feb 2015 #2 Jeg kjøpte blåfarget 50 eller 60 l dunker for hundefor på felleskjøpet bruker disse til gjæringskar bare borehull i toppen og montere gjærlås ;-)
Jeg kjøpte blåfarget 50 eller 60 l dunker for hundefor på felleskjøpet bruker disse til gjæringskar bare borehull i toppen og montere gjærlås ;-)
TerjeR 4 Feb 2015 #3 Hvis det er Labb dunk du sikter til, så tror jeg at de ikke lenger er i salg. FK skulle få inn ny type, men sist jeg sjekket hadde de ingenting.
Hvis det er Labb dunk du sikter til, så tror jeg at de ikke lenger er i salg. FK skulle få inn ny type, men sist jeg sjekket hadde de ingenting.
Svein Arild Norbrygg-medlem 5 Feb 2015 #5 Tror ikke de ligger på nettet, men jeg har også sett på dem. Eneste aberet er at de ikke er næringsmiddelgodkjent..
Tror ikke de ligger på nettet, men jeg har også sett på dem. Eneste aberet er at de ikke er næringsmiddelgodkjent..
Jo-Helge Norbrygg-medlem 5 Feb 2015 #6 Fk har slutta med denne type. Oss kjøpte desse frå BS www.bryggselv.no/products/gjaeringskar-60l- frå min HTC "smart-tellefon "
Fk har slutta med denne type. Oss kjøpte desse frå BS www.bryggselv.no/products/gjaeringskar-60l- frå min HTC "smart-tellefon "