Forstå at det er veldig frustrerende at de ikke informerer om småting. Men når det ender opp med at jeg har en sjanse for å ødelegge ingredienser for 450kr så er det bittert at det er der svikten ligger.Bernts skrev:Sheephouse skrev:Jeg er ikke så fornøyd med bryggselv nå. Det er lengesiden jeg har møtt en så uinteressert selger! Jeg sa til ham at jeg var ny, og at jeg lånte utstyr fra en venn sin far. Jeg sa også at jeg trengte en gjæringsbøtte. Hvorfor gir de meg ikke ett ark med instrukser?
Her syns jeg du gir Bryggselv ufortjent tyn.
Det er lov å gjøre en liten innsats selv også for å finne ut hvordan basic utstyr virker!.
Dette blir litt som å kjefte på en skoselger for at de ikke har opplyst om at du må tre lissene på skoene før du bruker de.
Det er alltid dumt når det lekker fra gjæringskar, til neste gang kan jeg råde deg til å fylle det opp med vann først, da kan du oppdage evt lekkasjer før du har vørter på dunken.
Hadde han vært litt på når jeg var i butikken hadde det kanskje ikke skjedd. Men det er bak meg, nå håper jeg ølet blir bra
Jeg hadde sjekket med vann, brukte det som vaskekar.