• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Gjæringskar i rustfritt stål. 50L

Proggrock

Norbrygg-medlem
ALT ER SOLGT!


Selger 2 stk nye og 1 stk brukt gjæringskar i rustfritt stål. Karene har gjærlås og kran. Priset på nytt kar er 1500kr og brukt 1300kr. Karene befinner seg i Oslo og jeg foretrekker henting forran å sende. Bilder sendes ved ønske.

Kontakt meg på tlf 47363938
Martin Andersson

Ps Bildene er tatt på det karet som er brukt. De andre karene har også temperaturtejp men en annen type. Mål ca DxH=40cmx45cm Ds
 

Vedlegg

  • 1.jpg
    1.jpg
    67,3 KB · Sett: 384
  • 2.jpg
    2.jpg
    70,4 KB · Sett: 377
  • 3.jpg
    3.jpg
    49,1 KB · Sett: 371
Sist redigert:
50 liter men målte de til 57liter. Jeg gjærer alt mellom 20-50 liter i de. Når jeg har 50 liter til gjæring btuker jeg en blow off-slange istedenfor vannlås.
 
Du får sikkert solgt de til en "osloværing" men vil du fortelle hvor du kjøpte disse ?
sånn i tilfelle jeg og fikk lyst på slike :)
 
De er kjøpt i Italia. Diameter tror jeg er 40cm og høyde ca 50cm. De kan sendes men nå avventer jeg svar fra en som vil kjøpe de siste to. Ett brukt og ett nytt. Melder deg asap.
 
De runder kanskje 10 Kg. og da er prisen 270, 50 kr. mindre enn 160x2, ikke akkurat de store summer :)
Hvordan er bunne "festet" ? sveist eller spunnet i en del ? det som betyr noe er at det ikke er plass for dritt og feste seg så rengjøring blir vanskelig, vil jo ikke bruke 3000,- en gang til på ubrukelige gjæringskar.
 
Kan ta et bilde på bunn. Bruker de selv og synes de er kjempelette å holde rene. Jeg kan evt dra av frakten på 300kr om du kjøper begge. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal pakke de enda.
 
Sett prefix til "solgt", da. Hvis du ikke vet hvordan, spør her slik at noen kan forklare - jeg lurer nemlig på det selv :)
 
Tilbake
Topp