• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gjærskap Solgt

Selger komplett gjærskap med PID kontroller varmelement og sikkerhetstermostat både opp og ned i temperatur. Selges grunnet oppgradering til større bacher. Brewbucketen følger ikke med.

Det er også hull med slange for å bruke det til CO2 tilførsel av for eksempel corneliusfat.

Bor på Hamar, kan ta med til Oslo i helga.

HBO 1000 kr

image11.jpegimage9.jpeg image10.jpeg image8.jpeg
 
Interessert, sender PM.

Red.: alle auksjoner skal ha tidsfrist. Byr 1000.
 
Sist redigert:
Sikkert dumt spørsmål, men er man fersk så.....
Er det både kjøling og varmeelement i skapet?
Kan evt hente på Hamar over helgen.
 
Finnes ikke dumme spørsmål. Ja det stemmer. Både kjøling og varme og sensor som man kan feste rett på gjærkarret.
 
Hva er innvendig høydemål i kjøleskapet? Ser ut som det er et kombiskap, virker fryseren? Følger det noen hyller?
 
Ai, sånn ca. akkurat det jeg trengte - og penere enn det jeg har fra før. Men litt langt unna, og du har fått anstendig bud :)
 
Hva er innvendig høydemål i kjøleskapet? Ser ut som det er et kombiskap, virker fryseren? Følger det noen hyller?

Ca 70 cm. Nei hyller følger ikke med. Fryseskapet fungerer under forutsetning av at du kjører det kaldt nok i kjøleskapet.
 
Det har blitt endring i mine planer og jeg kan ikke lenger transportere det til Oslo. Hvis budgiver av den grunn trekker sitt bud er det akseptert.

Beklager dette.
 
Tilbake
Topp