• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Grainfather Connect 30L

Broch

 
Selger Grainfathern min da det har blitt plassproblemer i både leilighet og kjøleskap.
Kjøpt for 1,5 år siden på bryggselv. Det er en mindre kosmetisk skade på motstrømskjøleren som ikke gir nedsatt effekt på funksjonalitet.

se link for beskrivelse:
https://www.bryggselv.no/grainfathe...onnect-grainfather-bryggemaskin-med-bluetooth

Jeg er veldig fornøyd med bryggeriet, men da det ikke har blitt brukt på alt for lenge og ikke vil bli brukt i overskuelig fremtid ser jeg meg nødt til å selge det og håper på at det kan få et nytt og godt hjem!

Selges kun komplett!
Selges som den er!

Tilbehør:
Motstrømskjøler
Meskesil
Bluethooth connect
Glasslokk


Hentes i Dælenenggata i Oslo.


Edit: ny pris NOK 6000,-

Edit: Selger også en 2kg CO2-flaske med 1 utgangs CO2-regulator for 1200,-
 
Sist redigert:
Er det kun bryggeren med tilbehøret du har listet opp du selger? eller følger det med mer?

hei,

hadde helt glemt denne. det er tilsvarende utstyr som i butikk, slanger er koblet på kjøleren.
Edit: Har også en CO2-tank (2kg) med regulator (1 utgang) som jeg kan slenge med.
 
Sist redigert:
Hvis CO2-tank og regulator også er med, og alt fungerer bra, så er jeg veldig interessert! Nå bor jeg ikke i Oslo, så må i tilfelle få sendt noen andre for å hente og få det fraktet.
 
Alt fungerer også bra, men selges pga plassproblemer


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Alright, gjorde noen vurderinger, og jeg er interessert i å kjøpe det her. Er det mye CO2 igjen på flaska? Jeg må som nevnt sende noen andre til å hente, i.o.m. at jeg bor bra langt unna Oslo.
 
Tilbake
Topp