Er det låseringen som skader slangen? Er det mulig å nappe den ut og bytte med en fra en JG kobling?Da har jeg vært innom brewshop og handlet litt.
Nevnte lekkasjen og de sa at det var et kjent problem. De har en tendens til å skade slangen.
Ta med koblingene så bytter vi i JG sa de.
Trolig ikke mulig. Låseringene pleier ikke å kunne flyttes mellom forskjellige fabrikat. Ellers sliter alle slike koblinger på slangene. Ikke laget for å kobles av og på mange ganger.Er det låseringen som skader slangen? Er det mulig å nappe den ut og bytte med en fra en JG kobling?
Men har de samme type i plast for så liten slange?Ta med koblingene så bytter vi i JG sa de.
Må bruke JG FFL til 3/8” og så en 3/16”/3/8” stem overgang.Men har de samme type i plast for så liten slange?
Ja, det var det jeg tenkte, blir jo ikke helt det samme.Må bruke JG FFL til 3/8” og så en 3/16”/3/8” stem overgang.
Nei, nå blir det tettJa, det var det jeg tenkte, blir jo ikke helt det samme.
Vis vedlegget 60803
Tilsatt energidrikk og koffein. Det reklameres med 100% energidrikke-smak. Uff.
Skulle posta denne i "Hva slags øl har du i hånden nå" men det hadde vært for drøyt, det er ikke min hånd!
Føles som prostitusjon for en gammel Aass tilhenger....
Hadde det vært en tilt eller noe sånt, hadde jeg tålt det, men det der er grusomt.Det hjelper tydeligvis ikke med to, når de har forskjellig skalaVis vedlegget 61016
Noen har ikke drukket opp ølen sin.Hva skjedde her?
Vis vedlegget 61238
Og mulige problemer med vannforsyningen til badekaretNoen har ikke drukket opp ølen sin.