Beklager litt kort svar, men hansker i nitril på omlag 0,4mm gjør jobben for de fleste kjemikalier. Solvex er et varemerke på slike hansker. Jeg ser at flere bryggebutikker fører slike hansker til omlag 200 per par, som er blodpris, Biltema har til 30. http://www.biltema.no/no/bygg/arbei...else/kjemikaliehansker-nitril-513-2000037326/
Fant dem hos Bakke Brygg i Trondheim. Definitivt ikke billige, men jeg liker dem fordi de rekker helt over albuen. Jeg har ikke mye å si om kvaliteten, egentlig. Det er gummi? Ikke sviktet meg enda, i hvert fall.
Jeg bruker Biltemahandskene til grovjobber hvor jeg ikke er så avhengig av det finmotoriske. Til flaskevask og litt annet bruker jeg oppvaskhandsker, og så bruker jeg Jordans blå latex engangshandsker (som kan brukes mer enn én gang) når jeg er over på den kalde sida av brygginga.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.