Er det noen som vet hvor man får kjøpt en god HERMS coil i rustfritt? Jeg har funnet en på en australsk nettside, men tenkte kanskje det er mulig å få tak i nærmere? Eller kanskje noen her inne har en dreiebenk og kan lage en?
Dersom det er til en stor gryte med noenlunde diameter typisk til en HLT kan jeg anbefale denne siden: https://store.brewpi.com/mashing/herms-coils. Rask levering og god kvalitet. De har mye annet meget bra der inne bare så det er sagt. Autotrekker EU mva gjør de også, selv om da må legge til vår mva i ettertid.
Jeg har kjøpt ting fra brewpi tidligere. Super butikk. Men jeg trenger en mini-HERMS, så de de har funker ikke. Var litt upresis i min første post der, så mulig jeg bør lage en ny post med korrekt tekst. Vanlig stor coil er ikke så vrient å få tak i ser jeg. Hvordan var coilen du bestilte Per?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.