Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø

Gahr

Norbrygg-medlem
Første del av Hjemmebryggerdagene 2010 hos Nøgne Ø blir lørdag 30. januar. Mer info kommer senere.
 
ja men har det blitt sendt ut noe annet enn en bekreftelse på påmelding? jeg  har nemlig kun fått et svar om at min påmelding er registrert.
 
Henrik1984 skrev:
ja men har det blitt sendt ut noe annet enn en bekreftelse på påmelding? jeg  har nemlig kun fått et svar om at min påmelding er registrert.

Kun bekreftelse på påmelding. Fikk telefon fra dem men det var vedr. overnatting.
 
Har dere spørsmål, er det bare å ringe bryggeriet. Tlf. 47 37 25 74 00.
 
Hei jeg pratet med Nøgne-Ø nå og han sa ett eller annet har gått galt, dem har prøvd og sende ut men sier en del har fått mailen rett inn på søppelposten sin! Så lenge man har fått påmeldings bekreftelse så er det bare og stille opp kl.10.00 og så klart ha med penger til betaling. Dem har betalingsterminal der for dem som lurer på det
 
Han hadde sendt meg den mailen, men han hadde blingset med epost adressa mi, så nå er alt i rute!
Sees på lørdag folkens  :biersmile:
 
Vi behøver øldommere 17. april. Jeg er derfor interessert i å komme i kontakt med gjester som skal være til stede (eller kunne tenke seg å være til stede) denne dato og ikke deltar med brygg i konkurransen. Fortrinnsvis søker vi folk som har en viss rutine i å bedømme øl fra f.eks rating eller seriøse hjemmebryggere. Haster, send en PM til meg raskest mulig.
 
Fikk akkurat denne infoen fra Nøgne Ø :

Datoen er fastsatt 29/1-2011. Ølet er Pale Ale og det koster kr 990/- pr. person for begge dagene.
 
Ja, de som la ut denne infoen skulle egentlig vente til etter helgen, så noe har sikkert gått litt annerledes enn planlagt. Jeg har fått infoen i dag ettermiddag, og skal legge ut det jeg har i morgen. :)
 
beklagerhvis jeg ødela noe, men det fulgte INGEN  anmodning om noe som helst med mailen jeg fikk fra Nøgne Ø.
 
Tilbake
Topp