Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2013

I tråden om hva folk har gjort med vørteren, ble det nevnt at fristen for innsending til konkurransen var 6 mars. Stemmer dette? Eller tar man med seg ned og leverer på lørdagen?

klarte ikke å finne noen info etter å ha surfet litt på Nøgne Ø siden.

Tom
 
Ja, du skal ha fått en Mail fra Nøgne Ø om dette. De anbefaler at du sender i god tid, slik at den får tid til å sedimentere før smaking den 6 mars.
 
Hvor sendte dere mail om hvor mange som kommer til helga? Prøvde med et svar på mailen vi fikk fra Nøgne Ø, men fikk ikke noe respons på den
 
Kos dere så masse på Nøgne og i Grimstad i kveld. Får desverre ikke deltatt selv. Skål og kos dere!

Vi forventer bilder av festen. Gjerne av kasserer som drikker Corona.
 
AudunWS skrev:
Hvor sendte dere mail om hvor mange som kommer til helga? Prøvde med et svar på mailen vi fikk fra Nøgne Ø, men fikk ikke noe respons på den

Jeg har heller ikke fått svar på mailen jeg sendte.
 
Er det noen som kan tenke seg å dele en taxi til Nøgne ø i dag, eller har en plass ledig? Jeg kommer til å bo på Rica. Jeg kan kontaktes på 415 47 349.

Lars-Erik
 
Noen av oss kommer til å spise litt på Apotekergården fra 15:30, har plass i taxi derifra 16:45.
 
Jeg hadde en liten fest hjemme hos meg etter at det var slutt på NØ.

Her koser vi oss med øl i badestampen, etter det grilla vi pølse foran peisen i hagestua ;-)

Vil  takke alle for en hyggelig kveld..
 

Vedlegg

  • 1.JPG
    1.JPG
    1,6 MB · Sett: 323
  • 2.JPG
    2.JPG
    1,7 MB · Sett: 321
Tilbake
Topp