Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2013

Høres lekkert ut. Jeg kjører gjerne. Vet ikke nøyaktig når jeg kan dra, men Ca 3 er problemfritt. Ikke viktig for meg når vi kjører så kommer jobb etc i veien så kan vi godt dra senere.

Jeg bor på Tøyen, så kjører herfra.

Tom
 
....og et ørlite tips til førstegangsdeltagere; ta med gummistøvler.  Yup - ikke til utendørs bruk; men inne, når 60 gjæringsdunker skal fylles fortløpende (Uten stoppekran/struping) fra grov slange med noe som virker som dobbelsidig syklondiaré.  Blir "litt" gulvsøl av sånt.

Sees!
 
Går fint uten pælar om man er litt kjapp på foten og man har drukket litt så hemningene forsvinner
 
Dahlberg skrev:
Høres lekkert ut. Jeg kjører gjerne. Vet ikke nøyaktig når jeg kan dra, men Ca 3 er problemfritt. Ikke viktig for meg når vi kjører så kommer jobb etc i veien så kan vi godt dra senere.

Jeg bor på Tøyen, så kjører herfra.

Tom

Sender deg PM.
 
Er det nokon form for fellestransport frå Grimstad og opp til bryggeriet, eller er det kvar mann for seg sjølv? Og er det nokon andre som skal overnatta på Grimstad Vertshus?
 
Det er nok litt opp til en selv. Jeg regner med at vi som skal fra hotellet spleiser på en felles minibuss
Helt sikkert flere på vertshuset, det var fullt!
 
Da tok jeg meg friheten av å varsle Apotekergården om at de kunne risikere fremmedbesøk; både ikveld og imorgen kveld.  De kjente ikke til arrangementet; men skulle straks reservere andreetasjen, hvor de har 12 kraner.  Mye skal da være på plass for et enkelt måltid i første etage, efterfulgt at litt øl og mye løgn i etasjen over...!

Sees plutselig!

MM
 
Fremme! Kjenner spenningen stiger, dette blir gøy. Har øl og en liten sofa på rommet  så kom gjerne innom på for en slurk
 
Noen som gidder å poste her når dere har kommet dere ned på Apotkergården? Vil ta en tur ned å hilse på.
 
Vi er iallfall to som har ankommet Grimstad i god behold. Har igjen et par slurker av en Hoppy Joe, så da tar det trolig ca 4 minutter til vi ankommer Apotekergården ;-)
 
Tilbake
Topp