Det blir ofte ullen lyd dersom du bruker innebygget mikrofon. Forsøk å få koblet deg rett inn på mixepulten, eller kjøp en rimelig retningsbestemt mic som rettes mot høyttaler. Da slipper du mye sus og støy fra salen
Blir det rett at de mest entusiastiske skal betale billetter i dyre dommer fer dette og så skal resten få gratis opptak?
Bare lurer...
Er dette i regi av norbrygg?
Det er ofte litt vanskelig å sørge for at ting blir oppbevart og tilgjengelig neste gang, så å leie (eller låne) er vanligvis bedre.Jeg ser for meg at Norbrygg kanskje kunne investert i opptaksutstyr og legge ut foredrag som kun er tilgjengelig for medlemmer.
Dvs trådløs mikrofon av "det funker" standard, mottaker og lydkort. Laptop er det noen som har fra før.
Dette trenger ikke koste all verden.
Hvis det er av interesse så kan jeg se hva det kommer på, godt brukt og økonomisk. Jeg lever av å forsterke og ta opp lyd så jeg vet hva som trengs.
Blir det rett at de mest entusiastiske skal betale billetter i dyre dommer fer dette og så skal resten få gratis opptak?
Ville noe så enkelt som denne fungere?Jeg lever av å forsterke og ta opp lyd ...
Som @RETBergen sier, men jeg fikk kontrabeskjed om Neva Parker i går. Det ser ut til at hun kommer allikevel, og da regner jeg med at hun kommer til å være med på gjærkurset også.Avklart hvem som har gjærforedraget på fredag?
Ok. Så kun Neva Parker altså?