Vil bare gi en honnør til eksepsjonelt god service fra Bryggeland i Lillestrøm. Mitt Brewster bryggeapparat døde i går, akkurat idet jeg skulle brygge til min svogers 50-årslag, som vanlig i siste liten for å få brygget klart til dagen. Jeg tok med Brewsteren og forkynte min fortvilelse i butikken. Sporenstreks ble jeg tilbudt nytt apparat, og ekspeditøren ble med meg til hovedlageret for å hente ut en splitter ny Beer Brew 30 som erstatning for Brewsteren. Alt dekket av garantien, og i tillegg fikk jeg et bryggesett som plaster på såret etter bryderiet. 50-årslaget er reddet, og brygget står allerede til gjæring.
Dette mine damer og herrer, er langt utover lovens krav for reklamasjonsrett og garanti, og i et land der man vanligvis må krangle for å oppnå lovens minstekrav, mener jeg dette fortjener en god honnør.
Tusen takk for god service.
Stig
Dette mine damer og herrer, er langt utover lovens krav for reklamasjonsrett og garanti, og i et land der man vanligvis må krangle for å oppnå lovens minstekrav, mener jeg dette fortjener en god honnør.
Tusen takk for god service.
Stig