Humlelokk på ein tørrhummla IPA

God Morgen, Eg har ein IPA som eg tenkte eg skulle tørrhumle ganske sterkt. (2g/l med pellets). Eg ble anbefalt at for å unngå infeksjon kunne eg koke vann og lage en "te" av pelletsene for så å helle denne teen rett i gjæringskaret. (så det gjorde eg på lørdag etter at primærgjæringa hadde fått gjort sitt i ca 14 dager).

Eg brukte nok litt lite vann for det ble mere en "grøt" enn te, men lukta var god  :namnam: . I det eg skulle ha på lokket på gjæringsbøtta observerte eg at der var eit lag av humlegrøt på toppen av vørteren, og når eg inspiserer dunken ser eg at der er eit ca cm tykt lag med humlegrøt som fortsatt flyter på toppen. Er dette normalt med denne typen?

Trur at eg neste gang bare kaster tørre-pelletsene rett i vørteren for tørhumling siden det virker som om det ikkje er så veldig stor infeksjonsfare på den måten heller. evt sy meg ein ekstremt stor humlepose. (kjekt å ha tilgang til sterile stoffstykker på jobb...
 
Mine tørrhumler har lagt seg som lokk oppå ølet dei og, så det virkar normalt for meg. Dei søkk etterkvart. Viss du blir lei av å venta på at dei skal synka så hjelper det med kjøling.
 
Tilbake
Topp