• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Humlestiklinger til sals

Eg skal til å ta opp nokre humlestiklingar med Bramling Cross for å gjere plass til anna humle, er det nokon som er interessert? Eg tek 100 kr per stikling pluss porto, sender dei i posten, pr brev pakka i plast. Dette vil skje rundt påsketider, PM viss interesse. Plantane har trivdes godt i Nordfjord i tre år, og gir kongler.
 
Det var stor pågang og litt for travelt i påska, så fekk ikkje forsynt alle. beklagar dette. Men det blir ein ny runde i mai, da skal eg også grave opp litt Cascade. Eg sender vaska stiklingar i brevpost, så dei må straks plantast i ei kasse, evt potte før dei blir sett ut i naturen. Bramling X veks godt i Noreg, medan Cascade er ein sein variant, som slit med å utvikle seg før frosten kjem.
 

Er vel litt regionale forskjeller, og kanskje noen som har noen innendørs prosjekter, men på større deler av Østlandet må man vel bli kvitt en meter snø først, og deretter se hva som kommer opp av bakken før man kan si noe om stiklinger :D

Edit: Mulig klimaet er bedre mtp. snø i Nordfjord
 
Er vel litt regionale forskjeller, og kanskje noen som har noen innendørs prosjekter, men på større deler av Østlandet må man vel bli kvitt en meter snø først, og deretter se hva som kommer opp av bakken før man kan si noe om stiklinger :D

Edit: Mulig klimaet er bedre mtp. snø i Nordfjord
Veldig bra klimasone på Nordfjordeid ihvertfall. Hadde fersken og druer i solveggen.
 
Tilbake
Topp