Hei. Dette er veldig interessant for meg. Er det fortsatt aktuelt? Når kan jeg i tilfelle hente? Hvor mye skal du ha for dem?Humleplantene har såvidt begynt å spire. Om noen er interessert kan jeg grave opp noen stiklinger og sette de i potter. Jeg har Cascade, Fuggles og Yeoman. Må hentes i Hobøl.
Richard
Hvordan går det med dem? Hilsen klonefarHumleplantene har såvidt begynt å spire. Om noen er interessert kan jeg grave opp noen stiklinger og sette de i potter. Jeg har Cascade, Fuggles og Yeoman. Må hentes i Hobøl.
Richard
Hvordan går det med dem? Hilsen klonefar
Hei, jeg tar kr.50 pr. plante. Har noen i potter allerede, men kan fort potte fler.Hei. Dette er veldig interessant for meg. Er det fortsatt aktuelt? Når kan jeg i tilfelle hente? Hvor mye skal du ha for dem?
Bare braHvordan går det med dem? Hilsen klonefar
Hei, hvor holder du til? Hadde håpet å slippe postsendinger.Har du mulighet å sende? (Jeg betaler for Humlestiklinger og frakt)
Da tar jeg gjerne 4 stk. Jeg bor i tomter så bare si når det passer for deg så kommer jeg innomHei, jeg tar kr.50 pr. plante. Har noen i potter allerede, men kan fort potte fler.