Hva er dette?

Staro

Norbrygg-medlem
tapper et øl nå, men tørrhumlen har lagt seg i et mystisk mønster, som små ringer... varsellampe blinker. Smaker litt lite av ølet til å være en godt humler APA. Men smaker ikke noen typiske usmaker.

Noen som har kommentarer på dette:
IMG_2735.JPG

Ser vel ut som humlen har "flokkulert" rundt CO2 bobler.

Smaker lite sier du.. Fersk, fint behandlet humle?

Tror det mystiske mønsteret er runer. Rune, fra det norrøne rún, betyr 'hemmelighet'.
Mulig dette er et øl fra de germanske områdene fra tiden like etter vår tidsregning og at den forsøker å fortelle deg noe.
Også mulig @RETBergen har tuklet med den...

Er nok en fare for at du har rumpetroll der innen en uke eller to..... ;)
Stemmer ellers for humlesamling rundt bobler.

*Leser tråd*
...
Fikk du noen gang svar på det du spurte om? hehe

Ser ut som utvannet humle ja, helt normalt ville jeg tro. Ellers ville jeg forslått å jobbe ut ifra smaken på ølet, er det godt kan du bare drite i hva alle andre sier. Jeg hadde satt meg fornøyd med verdens beste øl, selv om jeg måtte presse det ut av en muggsvamp ...

*Leser tråd*
...
Fikk du noen gang svar på det du spurte om? hehe

Ser ut som utvannet humle ja, helt normalt ville jeg tro. Ellers ville jeg forslått å jobbe ut ifra smaken på ølet, er det godt kan du bare drite i hva alle andre sier. Jeg hadde satt meg fornøyd med verdens beste øl, selv om jeg måtte presse det ut av en muggsvamp ...
Jada føler jeg fikk svar. Og det på tross av at hverken @Finn Berger eller @Miguel har svart. Dette må jo være den eneste tråden de ikke har svart på.

Tilbake
Topp