Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo-Helge Norbrygg-medlem 13 Jul 2016 #1 Sent from my iPhone using Tapatalk Sist redigert: 18 Jul 2016
Jo-Helge Norbrygg-medlem 17 Jul 2016 #2 Kun frakt skal eg ha for denne Sent from my iPhone using Tapatalk
gle1 Norbrygg-medlem 17 Jul 2016 #3 Hva slags operativsystem og evt software bruker denne? Hva kan den gjøre? Kan være interessert. Sent fra min D5803 via Tapatalk
Hva slags operativsystem og evt software bruker denne? Hva kan den gjøre? Kan være interessert. Sent fra min D5803 via Tapatalk
Jo-Helge Norbrygg-medlem 17 Jul 2016 #4 Kan sjekke opp litt meir neste veke Sent from my iPhone using Tapatalk Sist redigert: 18 Jul 2016
M magnarm@gmail.com Norbrygg-medlem 18 Jul 2016 #7 Jeg betaler gjerne frakt for denne Sent from my Xperia z3 Compact
Jo-Helge Norbrygg-medlem 18 Jul 2016 #8 magnarm@gmail.com skrev: Jeg betaler gjerne frakt for denne Sent from my Xperia z3 Compact Klikk for å utvide... Er gjort avtale med han som svarte først på tråden Sent from my iPhone using Tapatalk
magnarm@gmail.com skrev: Jeg betaler gjerne frakt for denne Sent from my Xperia z3 Compact Klikk for å utvide... Er gjort avtale med han som svarte først på tråden Sent from my iPhone using Tapatalk