Innmelding

TorJ

Norbrygg-medlem
På innmeldingssiden står det "For å melde deg inn må du fylle ut det følgende skjema og trykke på "Meld meg inn!"-knappen nederst."
Jeg kan ikke se den knappen. Er det min nettleser "eller øyne" det er noe galt med eller er det andre som ikke ser den også?

TorJ
:help:
 
Hmm... ser heller ikke noen knapp. Kjører nyeste FF i Win7

EDIT: Testa med IE8 uten hell. Eg og han Harry Klein tek saka.

EDIT2: Feilen er registrert og skal bli fikset
 
Godt å se at Odland gav deg et skikkelig svar...

Beklager tørrvittigheten!

(Jeg får heller ikke opp knappen i FF på Win7)
 
Det ryktes fra den ansvarlige (som er på ferie med slett nettilgang i Kroatia) at det kan bli ordnet allerede i morgen. Vi krysser fingrene!
 
Du kommer nok ikke til å angre på der nei. Flotte guider, konkurranser og rabattordninger hos flere hjemmebryggerbutikker.
 
Odland skrev:
Du kommer nok ikke til å angre på der nei. Flotte guider, konkurranser og rabattordninger hos flere hjemmebryggerbutikker.

Det er jeg helt sikker på Odland. Jeg har rotet litt rundt her siden november i fjor så jeg vet litt om hva dette går ut på.
Kommer ganske snart med en presentasjon av meg selv også, så dere vet litt om hvem jeg er og hva jeg gjør.

TorJ
 
Takk skal du ha, Aleksander_B.
Jeg har allerede lært mye på dette forumet og for meg er det en gullgruve av informasjon her.
Jeg er ikke noen erfaren brygger. Har 7 brygg på samvittigheten. Disse har jeg brygget på en BeerBrew 30 v1, men har nå gått til anskaffelse av en Speidel Braumeister 50 liter sammen med en bryggerikompis. Vi har ikke fått den ennå, men jeg gleder beg voldsomt til å ta den i bruk. Kan se for meg at jeg fort kommer til å trenge flere fat  ;D.
Så nå tråler jeg forumet etter tips og erfaringer med denne Speidelen.

TorJ
 
Hehe. Selv brygger jeg på BB30, men om sommeren er det old school med igloo meskekar og koker på gass.
Men misunner deg speidelen! Den gjør bryggedagen en del enklere!
Behandler dere maskineriet fint vil det supplere dere med god øl i mangemange år fremover.  :biersmile:
 
Ja, jeg er veldig glad for at vi fikk tak i Speidelen (lite brukt) til en bra pris.
Ang. BB30 så syns jeg den er litt strevsom å regulere tempen med. Jeg har ikke modifisert den, slik jeg har forstått at noen har gjort og det brenner seg alltid fast noe fra vørteren i bunnen av den. Dette er jo noe vi aldri vil oppleve med Speidelen, men bortsett fra litt reguleringsproblemer og fastbrenning, er BB30 en grei sak å brygge på.

Ang det å brygge på gass.. i fjor høst var vi et par kompiser som fikk låne et 200 liters bryggeri av Per Inge Haavik (olbrygging.no). Det gikk på gass. Vi brygget 200 liter juleale, og jeg syns faktisk at det var mye lettere å regulere tempen på enn BB30'en :). Gass er ikke noen dårlig ting å varme med, men det bråker fælt.

TorJ
 
Angående medlemsskap og rabatter. Hadde vært greit med en eller annem form for bevis på at en er medlem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Giroen som sendes ut for innbetaling er av den typen med medlemskort. Be om kvittering i nettbanken, så får du en oblat som du fester på kortet som bevis på at det er gyldig.

Ellers er jeg enig i at noe du skriver ut hadde vært bedre, men med dagens medlemsregister er det dessverre ikke mulig.
 
gustavf skrev:
Giroen som sendes ut for innbetaling er av den typen med medlemskort. Be om kvittering i nettbanken, så får du en oblat som du fester på kortet som bevis på at det er gyldig.

Ellers er jeg enig i at noe du skriver ut hadde vært bedre, men med dagens medlemsregister er det dessverre ikke mulig.

Har ikke sett noen giro ettersom jeg har folk til slikt som å betale regning (min kone).
 
Tilbake
Topp