Julekalender Østfold 2022

Skjelstad

Fylkesstyre
Vi velger å gjenta fjorårets braksuksess og arrangerer julekalender også i 2022! Vi varsler tidlig siden noen antagelig smekker sammen fludium som krever en viss lagringstid før det skal nytes.

Brygg øl, sider, eller mjød. Kalenderen er åpent for alt, ingen krav til ølstil, emballasje eller etikett. Du kan være anonym om du ønsker det.
Vi møtes i slutten av november for å stable på plass kalenderne og bedrive tullprekt og erfaringsutveksling et par kveldstimer.
Det blir en liten avstemning gjennom advent der deltagerne kårer det beste brygget. Det blir premiert med heder og ære samt en liten oppmerksomhet (premie).

Påmelding til kenneth.hamlot@norbrygg.no

Regler:
-Meld deg på
-Brygg 24 enheter innen 14. November
-Merk øl med tildelt nummer
-Møt opp med brygget til avtalt tid/sted
-Ta med 24 ulike brygg hjem
-Nyt adventstiden

I påmeldingsmailen:
Emne: Julekalender 2022
Ølstil/type brygg og abv. Da kan vi sette sammen kalenderen slik at man får en god variasjon og ikke de sterkeste bryggene på en tirsdag.

Brygg øl, sider, eller mjød. Kalenderen er åpent for alt. Det er ingen krav til ølstil, emballasje eller etikett. Du kan være anonym om du ønsker det.

Kalenderen er åpen for alle Norbrygg-medlemmer og det er førstemann til mølla som gjelder.

Mvh
Styret Norbrygg Østfold
 
Vi velger å gjenta fjorårets braksuksess og arrangerer julekalender også i 2022! Vi varsler tidlig siden noen antagelig smekker sammen fludium som krever en viss lagringstid før det skal nytes.

Brygg øl, sider, eller mjød. Kalenderen er åpent for alt, ingen krav til ølstil, emballasje eller etikett. Du kan være anonym om du ønsker det.
Vi møtes i slutten av november for å stable på plass kalenderne og bedrive tullprekt og erfaringsutveksling et par kveldstimer.
Det blir en liten avstemning gjennom advent der deltagerne kårer det beste brygget. Det blir premiert med heder og ære samt en liten oppmerksomhet (premie).

Påmelding til kenneth.hamlot@norbrygg.no

Regler:
-Meld deg på
-Brygg 24 enheter innen 14. November
-Merk øl med tildelt nummer
-Møt opp med brygget til avtalt tid/sted
-Ta med 24 ulike brygg hjem
-Nyt adventstiden

I påmeldingsmailen:
Emne: Julekalender 2022
Ølstil/type brygg og abv. Da kan vi sette sammen kalenderen slik at man får en god variasjon og ikke de sterkeste bryggene på en tirsdag.

Brygg øl, sider, eller mjød. Kalenderen er åpent for alt. Det er ingen krav til ølstil, emballasje eller etikett. Du kan være anonym om du ønsker det.

Kalenderen er åpen for alle Norbrygg-medlemmer og det er førstemann til mølla som gjelder.

Mvh
Styret Norbrygg Østfold
Hei, Hva er det vanligste å stille opp med: 0,5 eller 0,33 l enheter?
 
Her gjældæ dæ å pæss oppi 24 flaskar og komme heimåt med 24 tæ! Skål!

Caveat emptor: "Ikke ta meg på alvor!" ,)

SYnd jeg ikke så dette med 14. november. Tror heller ikke jeg kan møte opp til neste år men kanskje vi kan få til en forsendeleseskalender eller noe? :) God førjulstid (Er ikke før i dag jeg lager noen brygg til jul).
 
Tilbake
Topp