Juleølkonkurransen 2013

Jeg stiller nok med 2! Men hvis ikke krydderne i det ene gir seg litt snart så blir det mer fordi jeg trenger hjelp til å drikke det opp enn for å ta en premie  ;D
 
Forøvrig vil jeg bare informere om at det blir en "superfinale" med vinnerne fra Juleøl med og uten tilsetninger. Vinneren av denne superfinalen får ølet sitt brygget hos Klostergården Håndbryggeri!

:skitbra:
 
Jeg satser på å bli med, tenker å ta med meg en øl til PF, samt frua. Er det noen påmeldingsfrist, og hvor mange liter trenger man ta med? Flyr oppover fra Oslo...
 
Petter F skrev:
Jeg satser på å bli med, tenker å ta med meg en øl til PF, samt frua. Er det noen påmeldingsfrist, og hvor mange liter trenger man ta med? Flyr oppover fra Oslo...

Woho! :D

Tatt fra http://norbrygg.no/index.php/konkurranser/105-jk2013/756-deltagelse-jk2013:

På kvelden kjører vi åpen konkurranse der vi skal kåre Publikums Favoritt. Du kan stille med så mange øl du vil, men du bør ha med minimum 8 liter av hver for å være sikker på at alle får en smak. Ønsker du å stille ut øl, kan du sende din påmelding til tobias@norbrygg.no innen onsdag 27. november. Før på hvor mange øl du skal ha med, hvilken type det er, og hva de heter.
 
Hva er beste trikset for transport til Tautra fra Trondheim da? Linker eller avgangstider anyone? Fikk ikke noe ut av Trønderbilene sin side
 
eirikk skrev:
Hva er beste trikset for transport til Tautra fra Trondheim da? Linker eller avgangstider anyone? Fikk ikke noe ut av Trønderbilene sin side

På billettsida (https://norbrygg-jk13.eventbrite.com/) kan du kjøpe billett for nattbuss fra Tautra til Trondheim. Denne bussen har avgang en gang i året, med rutetid som passer helt ypperlig med juleølkonkurransen.
 
Jepp. Det tipset er jo notert (og bestilt) fra før, men det jeg lurer på er altså den motsatte veien. FRA Trondheim og TIL Tautra. Regner med det er flere enn meg fra Trondheim som skal mot Frosta denne lørdagen?

Gjerne en rutetid som passer helt ypperlig med juleølkonkurransen. :)
 
eirikk skrev:
Jepp. Det tipset er jo notert (og bestilt) fra før, men det jeg lurer på er altså den motsatte veien. FRA Trondheim og TIL Tautra. Regner med det er flere enn meg fra Trondheim som skal mot Frosta denne lørdagen?

Gjerne en rutetid som passer helt ypperlig med juleølkonkurransen. :)

Vi skal også ut til Tautra med kollektivtransport. Skal du ut til foredraget, middagen eller bare PF?
 
jaja, sånn er livet. Regner med de fleste slår følge tilbake i alle fall :)

Men dere skal ta tog og så taxibuss?
 
Hei alle bryggere!

Det er enda god plass for dere som ønsker å stille ut øl på Tautra på lørdagen, så det er bare å melde seg på!

Mye god øl = god stemning! ;D
 
Tilbake
Topp