Kasse til 0,5 l flasker med patentkork

Hei

Er det ikke mulig å få tak i billige kasser til slike flasker? Når jeg søker i dette forumet og på nettet så virker det som at det ikke finns noen alternativer enn dyre ølkasser fra bryggesider, tunge trekasser ol.
Er det ingen som har funnet noen billige plastkasser ol for å kunne frakte og oppbevare disse flaskene?
 
Hei

Er det ikke mulig å få tak i billige kasser til slike flasker? Når jeg søker i dette forumet og på nettet så virker det som at det ikke finns noen alternativer enn dyre ølkasser fra bryggesider, tunge trekasser ol.
Er det ingen som har funnet noen billige plastkasser ol for å kunne frakte og oppbevare disse flaskene?

Gamle melke kasser(de blå I plast) er fine, bruker det selv på div flasker som ikke passer I vanlig kasser for mineralvann. Vis ikke så er det bare å stikke på ditt lokale vannhull og spørre etter pappesker som de har fått flaskene sine I. Disse er relativt solide og har "bærehåndtak".
 
Jeg bruker også gamle melkekasser, men de er akkurat for lave for å stable halvliters-flasker med vanlig kork (type Nøgne Ø) uten at kassen hviler på flaskene under. De er likevel fine for å samle flaskene i.
 
Takk for svar. Er det slike? (se vedlagt bilde?
Hvor for man tak i disse?
 

Vedlegg

  • Blåkasser bredde.jpg
    Blåkasser bredde.jpg
    79,4 KB · Sett: 92
Takk for svar. Er det slike? (se vedlagt bilde?
Hvor for man tak i disse?
Loppis og hos dine foreldre/besteforeldre ;) Men som nevnt over her så er de akuratt litt for lave til "vanlig" 0,5flasker med tanke på å stable kassene. men kan være perfekte til dine vis de er litt kortere enn nøgne ø, tror det bare er 1-2cm det er snakk om.
 
Kjøpte 2 kasser på ølbrygging til den nette sum a ca 140kr kassen som man kan stable med 0.5l flaske med patentkork. Kunne vært rimeligere men der er en engangs innvestering så i det lange løp så er det ok syne æ da.
 
Tilbake
Topp