• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Keezer med plass til 3x 19l cornelius selges

annepanne

Norbrygg-medlem
Heisann,

Selger Keezer'n med plass til 3x19l Corneliusfat.

Bygget i 2014 på ny Matsui-fryser og kontrolleres med en STC-1000.
Manifold med opplegg for 3 stk fat + ekstra uttak til feks BeerGun.
3stk gjennomføring for Perlick-kraner.
Relativt plasseffektiv keezer med påmontert hjul for enkel flytting.
Forhøyningen er malt med tavlemaling, slik at man feks kan skrive hvilken øl det er på krana.

Pris 3000,-

Hentes på Korsvoll i Oslo.

Selges uten CO2-tank og perlick-kraner (kan evt medfølge mot tillegg i pris).
 

Vedlegg

  • keezer3.jpg
    keezer3.jpg
    57,7 KB · Sett: 319
  • MVIMG_20190317_173234.jpg
    MVIMG_20190317_173234.jpg
    157,3 KB · Sett: 316
  • IMG_20190317_173120.jpg
    IMG_20190317_173120.jpg
    82,3 KB · Sett: 314
  • IMG_20190317_173138.jpg
    IMG_20190317_173138.jpg
    124,2 KB · Sett: 312
  • IMG_20190317_173152.jpg
    IMG_20190317_173152.jpg
    200,6 KB · Sett: 310
  • keezer4.jpg
    keezer4.jpg
    46,1 KB · Sett: 304
  • keezer2.jpg
    keezer2.jpg
    58,9 KB · Sett: 302
Kan du vise til hvor i retningslinjene det står, eller kan tolkes dithen, at det er "innafor" å legge ut en til-salgs-annonse, for så å ikke engang logge inn i forumet på 12 dager? Altså: Legge inn en annonse for så å ikke være tilgjengelig? Eller, i verste fall, legge inn en falsk annonse? Er dette regnet som seriøs og grei bruk av forumet hos Norbrygg?

For ordens skyld: Annonsøren la ut denne annonsen 17. mars. Sist gang vedkommende var logget inn var 18. mars. Det er nå 30. mars. Finn.no har f.eks. slettet flere annonser hvor annonsøren har gjort det samme. Logisk nok, fordi et forum eller en annonseplass ønsker seriøse annonser/innlegg og ikke "spam".

Fint om jeg får en bekreftelse på akkurat dette, fordi det da vil endre på hvordan jeg bruker dette forumet. Hvis man bare kan legge ut tulleannonser så lenge annonsen i seg selv ikke bryter med lover og/eller regler, så er det en "game changer", som det heter på godt norsk.
Jeg ser ikke hvilket punkt i reglene du mener det bryter mot. Kan du klargjøre?

Jeg ser egentlig ikke problemet med at den ligger ute heller, de eneste gangene den dukker opp i feeden min er når du (eller jeg...) skriver noe her.
 
Ska sei!
At @annepanne har lagt ut en annonse og deretter gått off-grid er selvfølgelig ikke kjekt for de som er interessert i å gjøre en handel, men det strider ikke moe noen regler som tilsier at det fortjener en reaksjon. Ikke vet vi hvorfor heller.

Annonsen ellers er jo over snittet av hva som legges ut med tanke på informasjon. Det er heller ikke noe som tyder på at annonsen er falsk. Den blir bare, av ukjente grunner, ikke fulgt opp. Er det så forferdlig, så kan du sikkert slutte å følge tråden.

/MOD
 
Greit. Da tar jeg den praksisen til etterfølgelse. Man behøver ikke å følge opp til-salgs-annonser man poster i Norbrygg forum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kan du vise til hvor i retningslinjene det står, eller kan tolkes dithen, at det er "innafor" å legge ut en til-salgs-annonse, for så å ikke engang logge inn i forumet på 12 dager? Altså: Legge inn en annonse for så å ikke være tilgjengelig? Eller, i verste fall, legge inn en falsk annonse? Er dette regnet som seriøs og grei bruk av forumet hos Norbrygg?

For ordens skyld: Annonsøren la ut denne annonsen 17. mars. Sist gang vedkommende var logget inn var 18. mars. Det er nå 30. mars. Finn.no har f.eks. slettet flere annonser hvor annonsøren har gjort det samme. Logisk nok, fordi et forum eller en annonseplass ønsker seriøse annonser/innlegg og ikke "spam".

Fint om jeg får en bekreftelse på akkurat dette, fordi det da vil endre på hvordan jeg bruker dette forumet. Hvis man bare kan legge ut tulleannonser så lenge annonsen i seg selv ikke bryter med lover og/eller regler, så er det en "game changer", som det heter på godt norsk.

Det har ikke kommet noen kjøpshenvendelser i tråden, så her har vel ikke trådstarter hatt noe å svare på. Du la vel merke til denne?
For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor.
Flott keezer forresten.
 
Det har ikke kommet noen kjøpshenvendelser i tråden, så her har vel ikke trådstarter hatt noe å svare på. Du la vel merke til denne?

Flott keezer forresten.
Når selger ikke er logget på, er det vel irrelevant om det er kommet kjøpshenvendelser eller ikke. Dessuten stilles det et temmelig enkelt og konkret spørsmål her, som går på tilgjengelighet.

Nok om det: Jeg er interessert i denne, men må finne en løsning for evt frakt. Hvor mye ekstra skal du ha for kranene? (Altså: Dette er en kjøpshenvendelse, stillet i denne tråden. Sånn.)
 
Det er ikke uvanlig at de som selger ikke lenger er aktive på forumet. Selger kan også sjekke tråden uten å være logget inn. PM krever pålogging med mindre du videresender svar til mail.
Det er også vanlig å legge utstyr for salg i flere kanaler, så salg kan derfor skje andre steder enn her.
Jeg er derimot enig i at folk som legger ut noe, bør følge opp. Det er vanlig høflighet.

Skjønner derimot ikke all støyen om akkurat denne annonsen. Jeg har også henvendt meg til forskjellige selger uten å få svar. Ble ingen storm av det...
 
Heisann dere!
Hyggelig med engasjement rundt tråden og keezern. Er som det påpekes ikke så aktiv på forumet, men hadde skrudd på epostvarsling. Beklageligvis har ikke det sett ut til å hjelpe. :/

@HåvardK kranene er av typen Perlick 650SS med flow control. Gode og relativt dyre kraner. Ettersom jeg har vært litt treg her kan de følge med for 500kr. Pakkepris blir da 3500,-

For øvrig ligger den kun ute her på forumet.
 
Jeg tar den med kranene for 3500.
Når passer det at vi kommer og henter?

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
 
Jeg tar den med kranene for 3500.
Når passer det at vi kommer og henter?

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Heisann!
Som nevnt på PM til deg i går var det en som var litt tidligere ute. Dersom vedkommende mot formodning ikke skal ha den likevel sier jeg fra. :)

Mvh
 
Synd forumet er så ut-datert og lite funksjonelt, for ellers finnes det fine funksjoner som kan minne om diverse ting før man poster. Som f.eks.:
VIKTIG: RETNINGSLINJER FOR KJØP OG SALG (LES DETTE FØR DU LEGGER UT)

Følgende regler gjelder for kjøp og salg:
  • Beskrivelse, eventuelt med bilde, skal legges ut i annonsen.
  • Ved direktesalg skal salgspris være presisert, og først til mølla-prinsippet gjelder. Første innmeldte interessent som aksepterer salgsprisen får kjøpe varen. Hvis endelig pris ikke er avklart på det tidspunktet fellesbestillingen legges ut, bør det presenteres et prisanslag.
  • Ved auksjoner skal det settes tidsfrist og minstepris. Innkomne bud tilsvarende minstepris eller høyere skal godtas ved fristens utløp.
  • Klargjør om varen må hentes og eventuelt hvor, eller om den kan sendes. Ved fellesbestillinger bør det minimum foreligge et estimat på fraktkostnader.
  • For i sikre full transparens skal all korrespondanse frem til salgspunktet skje i tråden. Budgiving etc skal ikke foregå skjult, for eksempel ved bruk av pm. Personlig informasjon kan sendes utenfor.
 
@JEG skal sette meg bedre inn i reglene ved et evt salg i fremtiden. Keezern ble solgt og hentet i kveld. :) Takker for interessen
 
  • Like
Reaksjoner: JEG
Tilbake
Topp