Kjøleksap til 4x cornelius

Er på kikk etter kjøleskap / fryser som ikke er mye for stort for nytten, veldig lyst på kjøleskap ala det på bildet ifh til løsning og god plass, men finner ingen så store skap noe sted. Tips? :) fryser er ok,men for å få mer plass til flasker og div hadde denne skapløsninga vært konge!
 

Vedlegg

  • IMG_2625.png
    IMG_2625.png
    841 KB · Sett: 324
Trenger du egentlig snushylla? Ser perfekt ut ellers, har et tilsvarende muligens litt lavere og det selger jeg aldri

Skapet heter morsomt nok Zoppas, og er så gammelt at jeg ikke vet hvor det ble kjøpt i sin tid eller modellen. Helt klart minst 17 år gammelt.
Perfekt øleskap.

Lykke til i jakten!
 
Sist redigert:
Ja, disse har ihvertfall butikkene hatt siden dengang jeg kjøpte mitt, og det er som sagt en stund siden
 
Zoppas skap? Send meg link om noen vet av ett slikt skap det passer 4 cornelius fat i bredden på bunnen? :)

Høyden er ikke det mest essensielle, det er bredden og dybden ;)

Hadde vært fantastisk å finne ett slikt skap! :D
 
Jeg har et Samsung RL33SBSW, som tar fire fat uten problem etter å ha tatt ut hyller i døren. Det er også utstyrt med fryser med tre skuffer til humle..
 
Eller så er det jo "bare" å kjøpe alt ferdig.
Den råeste/peneste kegatoren finner du her: http://www.tapcooler.no/

Den kan vel kona godta også :D

(Jeg har ikke noe med produsent/selger å gjøre, men ble bare veldig facinert når et eksemplar ble brukt under PF i kanonhallen i februar)
 
Tilbake
Topp