Prøver igjen...
Her er noen bilder av Tapcooler'n min.
Lukket:
Vis vedlegget 16657
Åpen:
Vis vedlegget 16658
Ventmatic kraner, de tre til venstre er for øyeblikket med stout spout:
Vis vedlegget 16659
Dryppbrett med glasspyler og avløp til tank:
Vis vedlegget 16660
I skapet er det 2 stk 19-liters og 4 stk 12-litersfat, 6-dobbel CO2-regulator (O.D.L) med sodastreamflaske, 5-liters glykoltank med sirkulasjonspumpe, vanntank og trykkvannspume for glasspyleren og avløpstank til dryppbrettet.
Det er temmelig fullt, og det trengs nok en hylle for de øverste fatene. Må stable fatene veldig nøaktig for å få plass sånn den er nå.
Prøver igjen...
Her er noen bilder av Tapcooler'n min.
Lukket:
Vis vedlegget 16657
Åpen:
Vis vedlegget 16658
Ventmatic kraner, de tre til venstre er for øyeblikket med stout spout:
Vis vedlegget 16659
Dryppbrett med glasspyler og avløp til tank:
Vis vedlegget 16660
I skapet er det 2 stk 19-liters og 4 stk 12-litersfat, 6-dobbel CO2-regulator (O.D.L) med sodastreamflaske, 5-liters glykoltank med sirkulasjonspumpe, vanntank og trykkvannspume for glasspyleren og avløpstank til dryppbrettet.
Det er temmelig fullt, og det trengs nok en hylle for de øverste fatene. Må stable fatene veldig nøaktig for å få plass sånn den er nå.
Canadisk nettbutikk: http://www.beveragetime.com/product...s-rinsers/20__ss_drip_tray_with_glass_rinser/Kor du he kjøpt ditta driptrayet?
Takk. Bunten med øl- og glykolslanger går opp gjennom en åpning bakerst i kjøleskapstoppen. Bøyes frem til en åpning i bakveggen på topprommet. Der er bunten såvidt synlig når topplata er oppe. Videre gjennom topplata. Den er hul, massiv treramme dekket med 5 mm kryssfinér. Slangebunten er isolert med 10 mm Armaflex.Stilig! Hvor er ølslangene gjemt?
Takk!Strøken !! Har du ett bile av innmaten ? Ble nyskjerrig på den glasskyller saken
Takk! Den var lett karbonert med CO2 og tappet med nitro (N2O) fra kremsprøytepatroner. Skal legge ut et bilde av løsningen.Fantastisk Stout på lørdag
Skal legge ut bilder og linker til det som er i salg. Men det er en del som er spesiallaget, så det det blir nok ikke hele handlelisten.Fikk beundret oppsettet ditt, men kunne tenkt meg en titt inni.
Flott hvis du publiserer hele handlelisten
M