Vis din kegerator / øleskap!

Det er planen å ha lysbeiset og mørkbeiset i tillegg til eik natur. Men første serie blir eik natur.

Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men hvis noen vil endre utseende på feks kjøleskap svært enkelt så kan denne anbefales: http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Gummilakk-2000033341/
Gummilakk i mange forskjellige farger, blir som foliering. Kan enkelt dras av i en bit dersom man angrer/ønsker å bytte.
Har et par kompiser som har sprayet felger på bil i matt sort, resultatet er forbløffende bra, holdbarheten også!

Ser den også finnes i neonoransje, noe som gjør det svært enkelt å finne kegeratoren selv i forbløffende beruset tilstand :p

Var noen lange 8 dager ;) Jeg er veldig spent, ser veldig nett og pent ut (les: jeg kan kansje klare å overtale kona til å ha den i stua :p )
Hyggelig at du liker produktet. Helt enig i at det var lange dager. Det er noen detaljer som tar uforholdsmessig lang tid, men pilotserien er i alle fall i landet, og jeg har fremdeles håp om lansering rundt neste månedsskifte.

Hehe. Er merkelig så fort tiden pluttselig flyr når man har offentliggjort en eller annen form for deadline ;)

Blir i alle fall spennende å se *glederseg*

Sånn kan ølskapet se ut hvis det som var styrende i innkjøpsøyeblikket ved bryggestart var
  • Flasking vil jeg styre minst mulig med, mye jobb
  • Prisen for et vakkert og kvalitets tappeanlegg syntes litt drøyt dengang
Forsåvidt fornøyd ift. prisen, men akkurat vakkert er det jo ikke. Blir nok cornelius og orntli anlegg til en vesentlig høyere kost engang, men det fungerer jo enn sålenge godt nok til mitt bruk. Lett å ta med seg en 6L flaske med kran på tur er kanskje største pluss, høye fraktkostnader fra USA ødelegger mye av økonomien. Basert på Tap-a-Draft flasker og kran fra Morebeer.
image.jpg

Det som kom i dag.Jeg må ha krave på 15 cm for å få 4 19l fat

Vedlegg

• 29062015049.jpg
    29062015049.jpg
    195,4 KB · Sett: 546
  • 29062015050.jpg
    29062015050.jpg
    118,7 KB · Sett: 545
Jeg skulle bare sjekke at det var nettopp den fryseboksen. Lurer på å bestille en selv. Takket være bildet ditt over sparte jeg meg en tur ned på expert for å sjekke hvor god plass det var inni boksen. :)
Ja det er ikke mye plass i den.Jeg da jeg så på den på nett så syns jeg den var støre .Jeg kommer til å ha co2 ikke inne i den,jeg tok en en test og det er plass til en brannslukker på 5kg og et 19l på hompen.Det jeg håper på er at det er plass til et 9-12l fat der.

Har kjøpt kjøleskap som etter planen skal bli øleskap. Mangler et par cm i bredden for å få plass til 3 fat. Noen som kjenner til skapene, og vet om sideveggene kan fjernes?

Vedlegg

• tmp_7895-IMAG1933246437416.jpg
    tmp_7895-IMAG1933246437416.jpg
    108,4 KB · Sett: 422
Tilbake
Topp